آفتاب

کی روش: برای مأموریت بزرگ آمده‌ایم

کی روش: برای مأموریت بزرگ آمده‌ایم

ما برای مأموریت بزرگی اینجا آمده‌ایم و می‌خواهیم یک فضای دوستی در سراسر جهان ایجاد کنیم. فردا اولین بازی ما خواهد بود و همیشه اولین بازی سخت‌ترین است.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی مقابل مراکش از گروه B مسابقات جام جهانی 2018 گفت: ابتدا باید بگویم که با افتخار مجددا در این فضا هستم. به رسانه‌ها خوشامد می‌گویم. از طرف هواداران تیم‌ملی و بازیکنان از همه تشکر می‌کنم و همچنین از کشور روسیه بابت میزبانی بازی‌ها.
وی ادامه داد: ما برای مأموریت بزرگی اینجا آمده‌ایم و می‌خواهیم یک فضای دوستی در سراسر جهان ایجاد کنیم. فردا اولین بازی ما خواهد بود و همیشه اولین بازی سخت‌ترین است. مطلب جدیدی نمی‌توانم بگویم اما همه می‌دانیم که اولین عشق خیلی خاص است.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: بازی با مراکش برای هر دو تیم یک بازی رویایی خواهد بود و ما آماده و هیجا‌ن‌زده هستیم و برای شروع بازی لحظه‌شماری می‌کنیم. هر دو تیم بازیکنان و مربیان خوبی دارند و تلاش زیادی برای بازی فردا خواهند کرد، ما امیدواریم عملکرد مناسبی داشته باشیم و این فرصت را داریم تا بازی خوبی انجام دهیم وامیدوارم از بازی فردا امتیاز بگیریم.
کد N1895638

وبگردی