آفتاب
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

تشکیل پایگاه جمعیت درمان بیمه شدگان

تشکیل پایگاه جمعیت درمان بیمه شدگان

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به تشکیل پایگاه جمعیت درمان بیمه شدگان گفت: بارگذاری اطلاعات و ارتباط بر خط با سازمان های تامین اجتماعی و نیروهای مسلح طی دو ماه آینده انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهر موهبتی با بیان اینکه با اجرای فاز نخست طرح استحقاق سنجی که مصوبه مجلس شورای اسلامی و با اجرای آن موضوع همپوشانی ها به نحو قابل توجهی رفع خواهد شد، از تشکیل پایگاه جمعیت درمان بیمه شدگان خبر داد و افزود: در این زمینه کارگروهی تشکیل و هماهنگی هایی با سازمان بیمه گر انجام شده است.

وی اظهار کرد: زیرساخت و اطلاعات بارگذاری شده با سازمان های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و کمیته امداد و تعاملاتی انجام شده است که آنها نیز برای اجرای این طرح با بیمه سلامت ایران اعلام همکاری کرده اند.

موهبتی تصریح کرد: تشکیل پایگاه جمعیتی در تمام بخش های درمان کشور نگرانی از مشکل همپوشانی و استحقاق سنجی را مرتفع خواهد کرد و امیدواریم این طرح طی شش ماه آینده اجرایی شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه برای استقرار این پایگاه در قانون بودجه محدودیت های زمانی مطرح شده است، افزود: خوشبختانه از نظر زیرساخت ها مشکل جدی وجود ندارد و بارگذاری اطلاعات و ارتباط برخط با تامین اجتماعی و نیروهای مسلح در آینده نزدیک انجام می شود.

وی در ادامه به تعرفه های خدمات درمانی سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: پیشنهاد وزارت بهداشت برابر تورم ۱۰درصد و پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه پنج درصد بود که قرار است در هیات دولت در این زمینه تصمیم گیری شود.

کد N1893437

وبگردی