آفتاب

جام جهانی 2018 روسیه: قدرت نمایی برزیل پیش از جام جهانی

جام جهانی 2018 روسیه: قدرت نمایی برزیل پیش از جام جهانی

تیم ملی برزیل در آخرین دیدار دوستانه خود برابر اتریش با نمایش فوق العاده قدرتمندش، عملا لرزه بر تن دیگر مدعیان قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه انداخت.

برزیل از همین حالا جدیت خود را برای رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به نمایش گذاشته است، کافیست به گام های مطمئن ستارگان سلسائو دقت کرد تا اوج انگیزه را در فرد فرد آنها دید.

تیم ملی برزیل در دیداری دوستانه برابر اتریش، نوستالژی گونه رقابت خود را به پیش برد تا خاطرات آنها در جام جهانی 2002 کره و ژاپن زنده شود و امیدهای مردمان خوش آرزوی سلسائو پر رنگ تر از هرزمانی به دنبال کسب جام باشد.

تیته در رقابت های مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه نیز مقتدرانه و بسیار قدرتمند توانسته بود شاگردان خود را راهی روسیه کند، به نحوی که توانسته بود بالاتر از تمامی بزرگان فوتبال با بلیط ویژه خود را به روسیه برساند و تحسین تمام دنیا برانگیزد.

تیم ملی برزیل در جام جهانی 2018 روسیه از موهبتی برخوردار خواهد بود که در دیگر ادوار چندان از آن بهره مند نبود؛ جوانی و انگیزه در عین تجربه بالای بازیکنان کم سن سلسائو موجب آن شده تا رهبری ستاره ای چون نیمار عملا فضای تیم ملی برزیل را به همان چیزی تبدیل کند که مردمان این کشور سالهاست به دنبال آن با پیراهن های زرد در استادیوم ها فریاد می زنند.

فیلیپه کوتینیو، گابریل ژسوس، روبرتو فیرمینو، ویلیان، نیمار، کاسمیرو، مارسلو و تیاگو سیلوا و آلیسون بکر ترکیبی از برترین های 5 سال گذشته تیم ملی برزیل را تشکیل داده اند که می توانند در اوج اتحاد و بازی خوانی که از یکدیگر دارند رویای خود را پس از 16 سال دوباره ملاقات نمایند.

برزیلی ها البته با تجربه تلخی که از جام جهانی 2014 قطعا حالا بسیار پخته تر در روسیه ظاهر خواهند شد تا در صورت بروز تراژدی همانند مصدومیت غیر منتظره یکی از ستارگان خود بتوانند مسلط تر برابر رقبا به میدان بروند و این همان رمز موفقیتی است که تیته توانسته در تیم خود ایجاد کند، اتحاد تیمی!
کد N1893137

وبگردی