آفتاب

جزئیات آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

جزئیات آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری آزمون‌های ارتقای دستیاری و ورودی دستیاری دندانپزشکی در تاریخ ۱۴ تیرماه از تغییرات جزئی در آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رزمی ضمن اعلام این خبر گفت: به دلیل مشکلاتی که ممکن بود برای داوطلبان آزمون ورودی دستیاری پیش آید و همچنین حجم بالای دانشجویان کارشناسی ارشد که در نوبت صبح آزمون خواهند داشت، با هماهنگی و برنامه‌‌‌‌ریزی مرکز سنجش آموزش پزشکی مقرر شد آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی راس ساعت ۱۴:۳۰ بعداز ظهر ۱۴ تیرماه سالجاری در دانشکده‌‌‌‌‌های دندانپزشکی برگزار شود که اطلاع‌‌‌‌رسانی آن متعاقبا انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به این تغییر ساعت و به دلیل کاهش استرس و رفع دغدغه داوطلبان با نظر شورای مدیران معاونت آموزشی مقرر شد زمان بیشتری برای این آزمون در نظر گرفته شود.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی اضافه کرد: آزمون ارتقای دستیاری دندانپزشکی که مخصوص دستیاران شاغل به تحصیل است با هماهنگی مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در دانشکده‌‌‌‌‌های محل تحصیل دانشجویان برگزار خواهد شد.

کد N1892271

وبگردی