آفتاب

حواشی بیست و نهمین مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

حواشی بیست و نهمین مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

در بیست و نهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب همزمان با سخنرانی مقام معظم رهبری شعارهایی سر داده شد.

به گزارش خبرآنلاین، امروز بیست و نهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد. قریب به سی سال از فوت جانگذاز ایشان می گذرد اما هرسال استقبال از این مراسم با شکوه تر از سال قبل است. مقام معظم رهبری به سبک و سیاق هر سال سخنران اصلی این مراسم بودند.

با حضور ایشان در جایگاه مخصوص مردم حاضر در حرم آنچنان به وجد آمده بودند که موج جمعیت به این سو و آن سو حرکت می کرد و تنها شعار «خامنه ای خمینی دیگر است» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به گوش می رسید. شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» از شعارهایی بود که جمعیت یکپارچه آن را فریاد می‌زدند. 

در میان  انبوه جمعیت چهره های آشنا هم دیده می شد از نمایندگان مجلس مانند مصطفی کواکبیان تا رئیس جمهور سابق یعنی محمود احمدی نژاد. صف اول را هم مقامات رده اول دولتی مانند اسحاق جهانگیری و وزرای دفاع، ورزش و جوانان و همچنین رئیس بانک مرکزی و... تشکیل داده بودند. در میان مقامات نظامی حضور سردار جعفری نیز به چشم می خورد. شخصیت های سیاسی نیز از جمله حجت الاسلام ابوترابی فرد و همچنین حجت الاسلام امامی کاشانی نیز در میان مقامات حضور داشتند. سعید جلیلی نیز در کنار دیگر شخصیت ها حضور داشت. 

در حین صحبت های مقام معظم رهبری بارها صدای تکبیر بلند شد و در ست در زمانی که ایشان از مقابله با دشمن سخن گفتند شعار« نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» به گوش رسید. حاضرین همچنین بارها شعار «مرگ بر سازشگر» سر داده شد.

23216

 

 

کد N1890117

وبگردی