آفتاب

ایران یک – کانادا سه؛ نمایش امیدوارکننده جوانان در آخرین شب سن خوان

ایران یک – کانادا سه؛ نمایش امیدوارکننده جوانان در آخرین شب سن خوان

تیم ملی والیبال ایران در روزی که نمایش خوبی داشت نتوانست کانادا را شکست دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شاگردان کولاکوویچ در آخرین دیدار هفته دوم خود برابر کانادا قرار گرفتند و در روزی که جوانان ایران در ست های سوم و چهارم نمایش بسیار خوب و امیدوار کننده ای داشتند، برابر حریف مدعی خود شکست خوردند.

ایران این دیدار را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مرندی آغاز کرد و در امتیازات ابتدایی ست اول رقابت نزدیکی با کانادا داشت. کانادا اما در اواسط این ست اختلاف خود را به سه رساند تا از تیم ایران فاصله بگیرد. هر چند ملی پوشان ایران تلاش کردند تا اختلاف را کاهش دهند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت ست اول را در شرایطی که ملی پوشان فاصله اندکی با بازگشت به بازی داشتند با نتیجه ۲۵ بر۲۳ شکست خوردند.

ست دوم اما با برتری ایران آغاز شد و ملی پوشان با چند سرویس و دفاع خوب از حریف پیش افتادند اما این برتری خیلی زود از دست رفت و کانادا زودتر به امتیاز ۸ رسید. در ادامه این ست ملی پوشان ایران باز هم نتوانستند اختلاف امتیاز خود را دنبال کنند تا در پایان این ست باز هم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ بازنده شود.

ست سوم برای ایران به بدترین شکل آغاز شد و کانادا خیلی زود فاصله ای ۸ امتیازی ایجاد کرد اما ملی پوشان بازگشت فوق العاده ای داشتند و این اختلاف امتیاز را جبران کردند تا در نهایت این ست را ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود خاتمه دهند.

بازیکنان با انگیزه ایران با تکیه بر سرویس های شریفی شروع خوبی در ست چهارم داشتند و دو تیم تا امتیازات پایانی با شرایط برابر پیش رفتند اما در نهایت این کانادا بود که موفق شد ایران را با نتیجه 25 بر 21 شکست دهد تا به پیروزی سه بر یک دست پیدا کند.

کد N1889817

وبگردی