آفتاب

انتشار اولین قسمت مجموعه انیمیشن «دیدی و بودی»+فیلم

انتشار اولین قسمت مجموعه انیمیشن «دیدی و بودی»+فیلم

اولین قسمت انیمیشن دیدی و بودی از روز یکشنبه 13 خرداد ماه، در سامانه‌های رسمی وی اُ دی پخش شد.

به گزارش ایلنا، انیمیشن دیدی و بودی از این پس به صورت هفتگی در سامانه‌های فیلیمو، وُدیو، نماوا، آیو، کاناپه و زوم پخش می‌‌شود. این اولین مجموعه انیمیشن ایرانی است که به‌طور همزمان در شبکه‌های قانونی اینترنتی توزیع می‌شود. «دیدی و بودی» توسط استودیو سیاه پر تولید شده است و پخش این اثر در ایران برعهده پلتفرم «وُدیو» و در خارج از ایران برعهده VIDEOPTH  است.

این مجموعه انیمیشنی به اتفاقات روزمره دو شخصیت به نام‌های دیدی و بودی می‌پردازد.

دیدی در پی ناکامی‌های مستمر و ورشکستگی، کارگاه متروکه‌ای را خریداری کرده تا در آنجا کسب و کار جدیدی به راه‌ اندازد و زندگی تازه‌ای را آغاز کند، اما در بدو ورود به کارگاه متوجه می‌شود ربات صاحب قبلی کارگاه که بودی نام دارد در آنجا مانده و در تمام این سال‌ها به تنهایی به زندگی خود ادامه داده است و البته به هیچ عنوان قصد ترک آنجا را ندارد. دیدی نیز چاره‌ای ندارد جز آنکه زندگی در کنار ربات را انتخاب کند.

عوامل این انیمیشن عبارت هستند از: تهیه‌کنندگان: احسان توسلی زاده، حبیب ابوقداره، تیم کارگردانی: سجاد حضرت قلیزاده، مونا عبداله شاهی، احسان توسلی زادهری، نویسنده: مونا عبداله شاهیری، آهنگساز: آرمین بهاری، مدیر پروژه: مهدی یزدانی، مدیر فنی: محسن طبسی، سرپرست انیمیت: حامد بهروزی، سرپرست رندر: امیر غلامزاده، سرپرست مدلسازی: آرش انتظامی.

حجم ویدئو: 3.90M| زمان ویدئو: 00:00:40
دانلود فایل ویدئویی
کد N1889398

وبگردی