آفتاب

تاکید رئیس کل دادگستری اصفهان بر حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاری و کالای ایرانی

تاکید رئیس کل دادگستری اصفهان بر حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاری و کالای ایرانی

رئیس کل دادگستری اصفهان بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و گفت: در دستگاه قضایی استان این اراده جدی وجود دارد که حامی تولید کننده و سرمایه گذار باشیم.

به گزارش ایلنا، احمد خسروی وفا در نشستی که با هدف بررسی راهکارهای اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب با حضور تنی چند از مسئولان قضایی و اداری استان و رؤسای اتحادیه ها و اصناف برگزار شد بر نقش بی بدیل اصناف در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: همراهی و حضور پررنگ اصناف در تمامی صحنه ها قبل و بعد از انقلاب غیر قابل انکار است و امروز نیز دشمنان قسم خورده این نظام مقدس و در رأس آنها آمریکا به خوبی به این باور رسیده اند که توان مقابله نظامی با ما را ندارند و در فکر لطمه و فشار اقتصادی هستند که بی شک با اتحاد واقعی این چالش را نیز به سلامت پشت سر خواهیم گذاشت.

خسروی وفا در ادامه به بیان مؤلفه های کاربردی تحقق فرمایش مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: اقتصاددانان یکی از مؤلفه های مهم تولید در جامعه ما هستند در حالی که بسیاری از کشورها از وجود آنها محروم هستند.

وی افزود: همچنین بازار مصرف با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۸۰ میلیون نفر، علم فن آوری با حضور نخبگان و دانشمندان برجسته، وجود و وفور ذخایر طبیعی و منابع اولیه مناسب و سرمایه و نیروی انسانی کافی از جمله نقاط قوت و زیرساخت های ما در حمایت از کالای ایرانی است که به خوبی در کشور مهیاست.

رئیس دادگستری استان اصفهان، تولید کننده، مصرف کننده و حاکمیت را سه ضلع اثرگذار در رونق تولید ملی دانست و افزود: هر یک از این سه مورد اگر به درستی به وظایف خود عمل کنند به هدف اصلی و نهایی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: تولید کننده با تولید کالای با دوام، با کیفیت و قیمت تمام شده منطقی و پشتیبانی و حمایت پس از فروش، مصرف کننده با حمایت از این کالا و حاکمیت نیز با بستر سازی و فرهنگ سازی لازم، می توانند در نیل به اهداف و منویات رهبر معظم انقلاب مثمر ثمر باشند.

خسروی وفا در بخش دیگری از سخنانش از حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: در دستگاه قضایی استان این اراده جدی وجود دارد که حامی تولید کننده و سرمایه گذار باشیم و از خرید کالای ایرانی حمایت کنیم.

وی ادامه داد: درهمین راستا در میز حمایت قضایی از سرمایه گذاری هر گونه مشکلی را حل و فصل و چاره اندیشی می کنیم، زیرا بر این باوریم حمایت از کالای ایرانی به معنی حمایت از دسترنج ایرانی، بزرگ و گسترده کردن سفره مردم، خالی شدن زندان از زندانی، پیشگیری از ناهنجاریها و جرایم و سربلندی پدر ایرانی در مقابل خانواده است.

خسروی وفا در پایان قاچاق کالا و ارز را مهمترین آفت و سد راه رسیدن به این اهداف دانست و گفت: دستگاه قضایی با همکاری تمامی سازمانها و نهادهای مرتبط، با جدیت با قاچاق مبارزه نموده و اشد مجازاتهای قانونی را برای قاچاقچیان اعمال می کند.

کد N1889293

وبگردی