آفتاب

مدیران صدا و سیما مغز متفکر بخش خصوصی را به این سازمان وارد کنند

مدیران صدا و سیما مغز متفکر بخش خصوصی را به این سازمان وارد کنند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به آثار منفی انحصاری بودن صدا و سیما خواستار وارد شدن مغز متفکر بخش خصوصی به بخش‌های مدیریتی و فنی این سازمان شد.

سیدکاظم دلخوش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتقادات مقام معظم رهبری از عملکرد صدا و سیما، گفت: مدیریت صدا و سیما باید در عملکردش تجدیدنظر کرده و در رویه این سازمان نگرش جدیدی را حاکم کند تا بتواند تعاملات اقتصادی پسابرجام را با جامعیت بیشتری درک کند.

وی ادامه داد: صدا و سیما باید نقاط قوت و ضعف اقتصادی را با دعوت از کارشناسان و متخصصان قوی از همه جریانهای سیاسی بشکافد. متاسفانه نقش صدا و سیما در حوزه اقتصادی به ویژه در بخشهای پولی، مالیاتی، گمرک و قاچاق و برنامه‌هایی که در این زمینه ها باید بسازد، بسیار کم رنگ است. برای رفع این نقطه ضعف بزرگ باید افرادمجرب و متخصص به این سازمان دعوت شوند، حتی می توان بخش‌های مدیریتی و فنی حوزه های از کار این سازمان را برای پویا شدن به بخش خصوصی واگذار کرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: صدا و سیما انحصاری نیست، در قانون هم پیش بینی شده ه صدا و سیمای خصوصی ایجاد شود، بنابراین مدیریت این سازمان برای کاراتر شدن باید به این سمت حرکت کند.

انتهای پیام

کد N1888302

وبگردی