آفتاب

کی‌روش، اسلحه آذری در دست سپاهان

کی‌روش، اسلحه آذری در دست سپاهان

حضور کی‌روش استنلی در فوتبال ایران حاشیه‌های زیادی داشت.

به گزارش ایلنا، این بازیکن که کارش را در لیگ برتر کشورمان از ذوب آهن شروع کرد با منع قانونی حضور در کشورمان روبه‌رو شد. کی‌روش در رقابت‌های معتبر کشورش حضور نداشت و نمی‌توانست برای ذوب آهن به میدان برود. حتی در برهه‌ای مطرح شد که نتایج ذوب آهن در بازی‌هایی که استنلی حضور داشته به نفع حریفان برگردانده می‌شود اما به هر حال تلاش‌های بی‌پایان آذری مدیرعامل ذوب آهن مثل بقیه مسائلی که در فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کرد به نتیجه رسید و کی‌روش استنلی بازیکن ثابت این تیم شد.

شاید به جرات بتوان گفت نتایج خوب ذوب آهن در فصل گذشته تا حدود زیادی به حضور این بازیکن برمی‌گشت. بازیکنی که آذری همه کار برای به کارگیری او کرد اما همه تلاش‌های آذری یک فصل بیشتر دوام نیاورد. بازیکنی که آذری برای او سنگ تمام گذاشت، حالا در سپاهان حریف قدیمی این تیم، حضور پیدا کرده است.

استنلی به جای وفادار بودن به ذوب آهن و آذری ترجیح داد با قلعه‌نویی به کارش ادامه دهد. او لیگ هجدهم را در سپاهان بازی خواهد کرد و به طور حتم هواداران ذوب آهن این بازیکن را در ترکیب حریفان خواهند دید و اگر روزی او دروازه ذوب آهن را باز کرد، آذری شاید از کرده‌اش پشیمان شود. کی‌روش استنلی در ترکیب ذوب آهن نشان داد در خط حمله زهردار است و می‌تواند برای هر حریفی دردسرساز شود، باید منتظر ماند و دید کار این بازیکن در رویارویی با ذوب آهن و در حقیقت با آذری چطور پیش خواهد رفت. شاید او دروازه ذوب آهن را باز کند.

کد N1888113

وبگردی