آفتاب

واکنش معاون روحانی به آبستراکسیون در کمیسیون امنیت ملی درباره یکی از لوایح دولت

واکنش معاون روحانی به آبستراکسیون در کمیسیون امنیت ملی درباره یکی از لوایح دولت

ایلنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: دولت از لوایح خود دفاع می‌کند زیرا این لوایح با کارشناسی دقیق تهیه می‌شود. لوایح چهارگانه در قوه قضاییه و شورای عالی امنیت ملی مطرح و درباره آن اظهارنظر شده است.

حسینعلی امیری در حاشیه نشست هیات دولت با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: خود نمایندگان مجلس تشخیص دادند که لاریجانی را مجدد به عنوان رییس و پزشکیان و مطهری را به عنوان نواب رییس انتخاب کنند. به رییس و نواب رییس مجلس بابت این انتخاب تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات رییس و نواب مجلس یک مساله داخلی است و مربوط به خود نمایندگان مجلس است، اظهار داشت: طبیعتا دولت هیچ مداخله‌ای در این زمینه نداشته است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه توقع داریم کماکان تعامل دولت و مجلس فزآینده شود، تصریح کرد: در این شرایط به همکاری سه قوا نیاز داریم. ما تلاش می‌کنیم که تعاملات دو قوه را ارتقا ببخشیم.

امیری در باره آبستراکسیون در کمیسیون امنیت ملی راجع به یکی  از لوایح چهارگانه دولت خاطرنشان کرد: ما از لوایح خود دفاع می‌کنیم زیرا دولت این لوایح را با کارشناسی دقیق تهیه می‌کند. این لایحه هم در قوه قضاییه و هم در شورای عالی امنیت ملی نیز مطرح و درباره آن اظهارنظر شده است.

وی با بیان اینکه دولت در تهیه لوایح، مصالح کشور را مدنظر قرار می‌دهد، گفت: توقع ما این است که اگر کمیسیون امنیت ملی سوالی دارد آن را مطرح کند و ما کاملا آماده‌ایم تا به این سوالات پاسخ داده و دغدغه‌های نمایندگان را رفع کنیم، ما کاملا آماده همکاری با کمیسیون امنیت ملی هستیم.

214214

کد N1887513

وبگردی