آفتاب

«ناصر ملک مطیعی» بازیگر معروف ایرانی درگذشت + عکس | علت مرگ ناصر ملک مطیعی چه بود؟

«ناصر ملک مطیعی» بازیگر معروف ایرانی درگذشت + عکس | علت مرگ ناصر ملک مطیعی چه بود؟

«ناصر ملک مطیعی» بازیگر معروف ایرانی درگذشت + عکس | ناصر ملک مطیعی بازیگر سینمای ایران درگذشت. ناصر ملک‌مطیعی متولد ۱۳۰۹ کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی پیش از انقلاب بود. پس از انقلاب ۱۳۵۷ و تغییر چارچوب‌های حاکم بر سینمای ایران، ملک‌مطیعی، هم چون فردین و بهروز وثوقی، جایی در سینمای پس از انقلاب نداشت و زمینه ادامه فعالیت هنری او فراهم نشد. ملک‌مطیعی، پس از انقلاب و تا زمان مرگش، در مشاغلی همچون قنادی و مشاور املاک فعالیت داشت. او در سال ۱۳۹۲ در فیلم سینمایی نقش نگار ایفای نقش کرد.ناصر ملک مطیعی بازیگرسینمای ایران 4 خرداد 97 در 88 سالگی درگذشت.

به گزارش آفتاب و به نقل از رکنا، ناصر ملک مطیعی بازیگر سینمای ایران درگذشت. این بازیگر طی هفته گذشته به دلیل نارسایی کلیه و تنگی نفس در بیمارستان بستری شده بود.

ناصر ملک مطیعی درگذشت



ناصر ملک‌مطیعی دیپلم رشتهٔ تربیت بدنی از دانش‌سرای عالی تهران را داشت و قبل از اینکه به سینما راه پیدا کند، معلم ورزش دبستان‌های تهران بود.

ناصر ملک‌مطیعی کارگردان و بازیگر قبل از انقلاب سینما و تلویزیون ایران است که بعد از انقلاب فعالیت اندکی در این عرصه داشته و فیلم«نقش نگار» آخرین بازی وی در عرصه سینما به شمار می‌آید.

عکس ناصر ملک مطیعی



ناصر ملک‌مطیعی بعد از انقلاب موقعیتی متفاوت از بازیگرانی داشت که توانستند در دوره جدید هم به فعالیت بپردازند. او پیش از انقلاب ستاره بود و می‌توان موقعیت و جایگاهش را با مثلا فردین و بهروز وثوقی قیاس کرد؛ که هر دوی این ستاره‌ها نیز در سال‌های بعد از انقلاب از فعالیت بازماندند.

عکس: ناصر ملک مطیعی



عکس ناصر ملک مطیعی



http://www.aftabir.com
کد N1884277

وبگردی