آفتاب

تضمین‌های واقعی در مقابل دست چدنی

تضمین‌های واقعی در مقابل دست چدنی

صدوسی‌وچهارمین شماره از نشریه خط حزب‌الله همزمان با آغاز سالگرد پیروزی فتح خرمشهر همراه با مطالبی درباره‌ برجام و شروط هفت‌گانه رهبر انقلاب برای مذاکره با اروپائیان منتشر شد.

به گزارش ایسنا ، رهبر انقلاب در دیدار رمضانی خود با مسئولین نظام به تشریح نکات مهمی درباره‌ مسائل سیاسی روز از جمله برشمردن تجربه‌ برجام، عمق دشمنی آمریکا و تجربه‌ ملت ایران در مواجهه با آن پرداختند. از جمله مهم‌ترین نکاتی که ایشان در این دیدار به آن پرداختند شروط هفت‌گانه‌ای است خطاب به مسئولین برای مذاکره با اروپایی‌ها. به‌همین جهت سخن هفته‌ این شماره از خط حزب‌الله با عنوان «تضمین‌های واقعی در مقابل دست چدنی» به این موضوع پرداخته است.

همچنین رهبر انقلاب در دیدار سال گذشته‌ خود با دانشجویان در ماه مبارک رمضان یک مطالبه‌ صریح و جدی از دانشجویان داشتند که عبارت بود از غلبه‌ی گفتمان انقلاب در دانشگاه‌ها. به همین جهت با توجه به اینکه هفته‌ آینده دانشجویان با رهبر انقلاب دیدار دارند، گزارش هفته‌ این شماره با عنوان «۴ اصل غلبه گفتمانی» این مطالبه را مورد بررسی قرار داده است.

به‌مناسبت سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر نشریه خط حزب‌الله به بازخوانی این سؤال که «چرا امام بعد از فتح خرمشهر آتش‌بس را قبول نکرد؟» پرداخته است.

مسئولین به‌جای مسائل سیاسی به مسائل واقعی مردم بپردازند، شش تجربه برجام، اگر جامعه‌‌ای دارای ولایت شد چه می‌شود؟، بدترین نوع وابستگی و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوسی‌وچهارمین شماره‌ی خط حزب‌الله به ارواح طیبه شهدای آزادسازی خرمشهر تقدیم شده ‌است.

نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

انتهای پیام

کد N1883771

وبگردی