آفتاب

پاییزی که با گذر از زمستان به بهار نمی‌رسد/«پاییز تا پاییز» به بازار آمد

پاییزی که با گذر از زمستان به بهار نمی‌رسد/«پاییز تا پاییز» به بازار آمد

آلبوم «پاییز تا پاییز» با آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی رضا انسان شامل قطعاتی برای گروه سازهای ایرانی و بداهه‌نوازی تار منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم «پاییز تا پاییز» با آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی رضا انسان شامل قطعاتی چون «پاییز»، «پیاده‌رو»، «رقص رنگ‌ها»، «موج سرما»، «سوگ مشکاتیان»، «جاده»، «شادمانی عصرگاهی»، «زمستان» و «تکرار از آغاز» در دستگاه چهارگاه منتشر شد. این آلبوم شامل قطعاتی برای گروه سازهای ایرانی و بداهه‌نوازی تار است.

رضا انسان در حاشیه آلبوم خود نوشته است: «پاییز تا پاییز»، شرح پاییزی است که پس از گذر از زمستان به بهار نمی‌رسد و دوباره به پاییز بازمی‌گردد. روایتی است موسیقایی با نغمات سنتی و کلاسیک ایران، با گذر از دریچه ذهن یک نوازنده و آهنگساز که در جامعه ایران کنونی زندگی می‌کند. حضور در عصر فن‌‌آوری و شتاب، نتوانسته تاثیری بر علاقه و پایبندی او به سنت موسیقی ایران بگذارد. او گوشه‌هایی از زندگی، نگاه و علاقه‌اش را در قطعات این آلبوم روایت کره است.

صمد برقی (کمانچه و کمانچه آلتو)، علی فربودنیا (نی و سه‌تار)، امیر آرش قاسمی (سنتور و عود)، سیامک برقی (تنبک و دایره)، مرجان خوش‌اندام (دف و دایره)، رضا انسان (بم تار، تار و سه‌تار)، مرتضی جلیلی و مهدی علوی (سه‌تار) هنرمندانی هستند که در این آلبوم که در استودیو آوای پردیس توسط حمید شاه‌میرزایی ضبط و میکس شده است، ساز نواخته‌اند. همچنین سه قطعه این آلبوم در استودیو پاپ توسط امید اصغری میکس و مسترینگ شده است.

کد N1883230

وبگردی