آفتاب

گسترش روابط علمی و دانشگاهی ایران و لبنان

گسترش روابط علمی و دانشگاهی ایران و لبنان

در دیدار نماینده معاون آموزشی وزارت بهداشت با رئیس دانشگاه لبنان بر ارتقای روابط علمی و دانشگاهی دو کشور تاکید شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید محسن رحیمی مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت که بعنوان نماینده معاونت آموزشی وزارت متبوع جهت پیگیری مسایل آموزشی به لبنان سفر کرده بود در ملاقاتی که با رئیس دانشگاه لبنان داشت بر ارتقای سطح تبادلات علمی بین دو کشور تاکید کرد.

رییس دانشگاه لبنان در این ملاقات که سفیر جمهوری اسلامی در بیروت نیز حضور داشت، در سخنانی بیان داشت: این دانشگاه با 17 دانشکده و 75 هزار دانشجو ، با توجه به مشترکات فرهنگی بسیار زیاد بین دو کشورلبنان و ایران تمایل و آمادگی دارد که تبادلات علمی خود را با دانشگاههای ایران گسترش دهد.

دکتر رحیمی مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت نیز ضمن ارئه گزارشی از وضعیت آموزشی دانشگاهها و تعداد دانشجویان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، در خصوص برنامه بین المللی سازی در حوزه آموزش وزارت بهداشت توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویانی از 40 کشور مختلف دنیا در حال تحصیل در ایران می باشند، اظهار داشت: با توجه به توانمندی دانشگاههای ایران از نظر کمی و کیفی، آمادگی کامل جهت ارتباطات آکادمیک در سطوح عالی با کشور لبنان وجود دارد. 

انتهای پیام

کد N1881499

وبگردی