آفتاب
فرزانه پوررجبی چرا کشته شد؟

ماجرای قتل خانم وکیل در لنگرود +عکس | قاتل وکیل لنگرودی دستگیر شد

ماجرای قتل خانم وکیل در لنگرود +عکس | قاتل وکیل لنگرودی دستگیر شد

ماجرای قتل خانم وکیل در لنگرود | فرزانه پوررجبی زن 41 ساله لنگرودی جلوی در دادگستری لنگرود با موکلش که مردی 45 ساله بود، صحبت می کرد، که کم کم حرفها تند شد و مرد، خانم وکیل را با تفنگ شکاری هدف قرار داد و به قتل رساند. ماجرای قتل وکیل در لنگرود، با دستگیری قاتل لنگرودی به مرحله جدیدی رسید...

قتل وکیل در لنگرود


فرزانه پور رجبی وکیل دادگستری بعد از اختلاف با موکل خود با شلیک اسلحه وی به قتل رسید.
صبح روز گذشته دهیار سابق یکی از روستاهای شهرستان لنگرود، مقابل دادگستری این شهرستان با وکیل خود درگیر می شود و با شکلیک گلوله، وی را به قتل می رساند.
سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در تشریح این خبر گفت : کاراگاهان آگاهی لنگرود بعد از مطلع شدن از قتل یک خانم 41 ساله در شهرستان لنگرود جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با حضور در محل با جسد خانم 41 ساله مواجه شدند، افزود: قاتل 45 ساله با یک اسحله شکاری به طرف این خانم شلیک و پس از به قتل رساندن وی، از محل متواری شد.
معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه قاتل شناسایی شده و دستگیری وی در دستورکار پلیس قرار دارد، بیان داشت: برابر تحقیقات اولیه قتل به خاطر اختلافات شخصی بوده است.

قاتل خانم وکیل دستگیر شد


احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان در گفت‌وگو از دستگیری عامل قتل وکیلی که در مقابل دادگستری لنگرود به ضرب گلوله کشته شده بود خبر داد.
سیاوش پور با بیان اینکه تحقیقات در ارتباط با این پرونده در جریان است تصریح کرد: این فرد در یکی از روستا‌های بخش رحیم آباد (در نزدیکی لنگرود) دستگیر شد.

عکس: قتل  خانم وکیل در لنگرود


کد N1881319

وبگردی