آفتاب

لیست قیمت دوچرخه ثابت و راهنمای خرید آن

لیست قیمت دوچرخه ثابت و راهنمای خرید آن

دوچرخه سواری به عنوان یکی از بهترین روش های ورزش کردن شناخته می شود. این شبیه به راه رفتن و دویدن است، به جز اینکه شما سوار بر یک وسیله نقلیه کوچک می شوید. دوچرخه سواری بسیار سرگرم کننده است! جای تعجب نیست که بسیاری از مردم برای اهداف تناسب اندام آن را ترجیح می دهند.

راه های مختلفی برای تمرین وجود دارد، همانطور که در وهله اول دلایل مختلفی برای تمایل به داشتن تناسب اندام وجود دارد. چه کسی بدنی سالم را نمی خواهد؟ این که آیا شما در حال تلاش برای کم کردن وزن خود هستید یا به سادگی می خواهید برخی از چربی های اضافی بدن خود را از بین ببرید تا اطمینان حاصل کنید که در آینده دچار مشکلات قلبی و عروقی نمی شوید، احتمالا تعجب می کنید که آیا راه های ساده تری نیز وجود دارد. خوب، پاسخ می تواند خرید یک دوچرخه ثابت مناسب باشد.
دوچرخه سواری به عنوان یکی از بهترین روش های ورزش کردن شناخته می شود. این شبیه به راه رفتن و دویدن است، به جز اینکه شما سوار بر یک وسیله نقلیه کوچک می شوید. دوچرخه سواری بسیار سرگرم کننده است! جای تعجب نیست که بسیاری از مردم برای اهداف تناسب اندام آن را ترجیح می دهند.
در حال حاضر برای کسانی که وقت برای دوچرخه سواری در فضای آزاد را ندارند، می توانید نسخه داخلی را انتخاب کنند. این تمرکز اصلی این راهنما خواهد بود. در اینجا ما امیدواریم که همه چیزهایی را که لازم است در مورد دوچرخه های ثابت را بدانید به شما نشان دهیم به طوری که شما یک ایده جامع در مورد آنچه که در هنگام انتخاب یکی از آن ها می خواهید را داشته باشید.
درباره دوچرخه ثابت

وقتی صحبت از مزایای آن می شود می توان گفت که استفاده از یک دوچرخه ثابت درست همانند: دوچرخه سواری خارج از خانه است. تنها تفاوت قابل توجه این است شرایط آب و هوایی بد، شرایط نامساعد جاده و آلودگی هوا می تواند شما را از ورزش در بیرون از خانه باز دارد. اما اگر به هر دلیلی وقت و توانایی خود را برای انجام دوچرخه سواری در بیرون از خانه را ندارید، دوچرخه های ثابت می توانند یک جایگزین مناسب باشند.
همچنین ثابت شده است که یکی از امن ترین روش های ورزشی هستند. تنها با نشستن و پدال زدن، حوادث احتمالی را کاهش دهید.
همانند دوچرخه سواری واقعی، دوچرخه های ثابت برای برخی از قسمتهای خاص بدن شما مناسب است، عمدتا شامل نیمه پایینی بدن شماست. هنگامی که شما یکی از این ها را در خانه خود خریداری می کنید، پاها و ران های شما به چالش می افتند.
به طور خاص، نواحی که بیشتر تحت تأثیر تمرینات دوچرخه سواری قرار می گیرند، عضلات ران ها ، ساق پا، همسترینگ، باسن و حتی شکم ABS هستند.
انواع دوچرخه های ثابت

درست مانند چگونگی وجود انواع دوچرخه های سواری برای همه انواع زمین، انواع دوچرخه های ثابت نیز وجود دارد. در حالی که هر سه می توانند شما را با تمریناتی که نیاز دارید فراهم کنند، راه های مختلفی برای دستیابی به نتایج مشابه دارند. در بیشتر موارد، این تفاوت در تلاش است که شما مایل به انجام تمریناتی هستید که می خواهید انجام دهید. در اینجا سه نوع دوچرخه ثابت وجود دارد که شما با آن روبرو خواهید شد:
دوچرخه ثابت اسپینینگ
دوچرخه های اسپینینگ دارای صندلی است که تقریبا در سطوح بالایی قرار دارد. این کاربر را مجبور به نشستن در موقعیت آیرودینامیک می کند، که بسیار شبیه دوچرخه سواری واقعی است. این به شما حس دقیق سواری دوچرخه کوهستانی در جاده را می دهد، به شما احساس تحقق می بخشد که اغلب با دوچرخه سواری در فضای باز در ارتباط است.
هدف از این دوچرخه های اسپینینگ این است که به سختی و با شدت بالا ورزش کنید تا سریعا به اهداف تناسب اندام خود برسید.  این دوچرخه انتخاب مناسبی برای افرادی است که می خواهند سریعا کالری بسوزانند و عضلات پاهای خود را به نهایت پروروش دهند.
دوچرخه ثابت ایستاده
واضح ترین مشترک این دوچرخه با مدل اسپینینگ این است که آنها هر دو ساخته شده برای شبیه سازی تجربه دوچرخه سواری واقعی. دوچرخه ثابت ایستاده شبیه دوچرخه سواری در فضای باز است.
معمولا دوچرخه های ایستاده دارای دسته هایی هستند که کمی بالاتر از صندلی هستند، و اجازه می دهد تا پدال زدن راحت تر از مدل اسپینینگ باشد. با این حال، بسیاری از این دوچرخه ها همچنین نیاز به استفاده از بازوهای فرد برای حمایت و تعادل دارند، به این معنی که هنوز هم می توانید تمرین شدید را انجام دهید که شامل قسمت فوقانی بدن و ماهیچه های شکمی است. این دوچرخه انتخاب مناسبی برای افرادی است که می خواهند تجربیات خارج از منزل را تقلید کنند.
دوچرخه ثابت نشسته پشتی دار
اینها انواع منحصر بفردی از دوچرخه های ثابت هستند که در میان سه مدل دیگر قرار دارند. در بازبینی دقیق تر، خواهید دید که تفاوتی بین عملکرد این نوع دوچرخه ها و دو مورد اول وجود دارد. دوچرخه های نشسته پشتی دار برای راحتی بیشتر ساخته شده اند. تابع اصلی آن اینست که مطمئن شوید که تمرین برای کالری سوزی به صورت آرام و ایمنی بیشتر انجام شود. این دقیقا مخالف دوچرخه های اسپینینگ است، از آنجایی که آنها برای دوستداران ورزش پرشور ساخته شده اند.
این دوچرخه به یک صندلی و یک پشتی مجهز است که برای افرادی که نمی خواهند بیش از حد انرژِ صرف کنند طراحی شده است. شما به سادگی در یک موقعیت پشتی دار نشسته اید، پای خود را روی پدال قرار دهید و به راحتی پدال زدن را انجام می دهید.
این نوع از دوچرخه برای کسانی که از صدمات و مشکلات کمر و پشت رنج می برند بسیار مناسب است. تنها نقطه ضعف این دوچرخه ثابت برای کالری سوزی بالا مناسب نیستند. اگر بخواهید تمرین آسان و راحت داشته باشید، باید به دنبال یکی از این دوچرخه های ثابت باشید.
خرید دوچرخه ثابت

هنگامی که تصمیم گرفته اید که چه نوع دوچرخه ثابت خانگی را می خواهید، باید ببینید که آیا به اندازه کافی برای شما مناسب است یا خیر. باید بررسی کنید که آیا صندلی برای ایجاد راحتی به اندازه کافی مناسب است یا خیر. صرف نظر از تمرینات معمولی، شما برای مدت طولانی بر روی صندلی خواهید نشست، پس مهم است که کیفیت و راحتی صندلی را در نظر بگیرید. همچنین صندلی قابل تنظیم را بررسی کنید، بنابراین شما می توانید ارتفاع مناسب را در رابطه با صندلی ها پیدا کنید.
بسیاری از دوچرخه های ثابت نظارت دیجیتالی از پیشرفت شما را ارائه می دهند. شما می توانید سرعت و مقدار قدرت و سختی را تنظیم کنید. این به شما اجازه می دهد تا تصمیم گیری و کنترل میزان تلاش هایی را که قبل از تمرین شما انجام می شود، اعمال کنید. همچنین دوچرخه های ثابت دارای برنامه های از پیش تعیین شده برای انتخاب های گوناگون ورزشی افراد هستند.
بعضی از مارک های با تکنولوژی بالا، توانایی محاسبه ضربان قلب مورد نظر را به شما می دهند و به شما امکان کنترل بیشتری بر میزان تمرینات را می دهد. اگر می خواهید آمار مربوط به تمرین خود را بدانید، همچنین دوچرخه های تمرینی وجود دارد که این اطلاعات را در فرم دیجیتال ارائه می دهند. پیگیری پیشرفت شما با این عملکردها ساده تر خواهد شد.
همچنین به یاد داشته باشید که در نظر گرفتن مبلغ دقیقی که مایل به پرداخت قیمت این ویژگی های اضافی هستید، توجه کنید. اغلب اوقات، شما فقط نیاز به یک دوچرخه ثابت ساده دارید که به شما امکان می دهد تا تمرین هایی شاده را انجام دهید. اما اگر واقعا می خواهید این قابلیت هایی که را در بالا ذکر شد را داشته باشید ، باید محدوده بودجه خود را افزایش دهید.
نتیجه

ورزش یک تصمیم و یک تجربه شخصی است. این به این دلیل است که اولویت شما در هنگام جستجوی تجهیزات مناسب بسیار مورد توجه و اهمیت قرار می گیرد. برای مثال، ساده ترین راه برای یافتن دوچرخه ثابت، یافتن و درک نیازهای رزشی خود است.
نیازهای تناسب اندام و محدودیت های فیزیکی خود را شناسایی کنید. از چه نوع وسیله ای مي خواهيد استفاده کنيد؟ شما چقدر تلاش می کنید به صورت منظم اقدام به ورزش کنید؟ چقدر می خواهدی هزینه کنید؟ اینها بعضی از سؤالاتی هستند که باید پاسخ دهید قبل از اینکه بتوانید مواردی را که برای شما مناسب است شناسایی کنید.
با تجهیزات مناسب و نظم و انضباط کافی، شما می توانید ورزش را به امری سرگرم کننده برای بخش سالم زندگی روزمره خود کنید. دوچرخه های ثابت یکی از بهترین تجهیزات ورزشی خانگی هستند که برای همه اعضای خانواده مفید و قابل استفاده هستند. در این راستا همچنین جهت اطلاع از لیست قیمت انواع دوچرخه های ثابت اینجا را کلیک کنید.
کد N1881106

وبگردی