آفتاب

سرمربی ازبکستان: نمی‌شد لژیونرها را دعوت کنیم / در جام جهانی طرفدار ایران هستیم

سرمربی ازبکستان: نمی‌شد لژیونرها را دعوت کنیم / در جام جهانی طرفدار ایران هستیم

تیمور کاپاتزه برای تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه آرزوی موفقیت کرد و شاگردان کارلوس کی روش را تیمی تاکتیک پذیر و فیزیکی خطاب کرد.

به گزارش ایلنا، تیمور کاپاتزه، سرمربی تیم ملی ازبکستان در پایان دیدار شاگردانش مقابل تیم ملی ایران بیان داشت: در ابتدا از فدراسیون فوتبال ایران برای این دیدار تشکر می‌کنم. همانطور که می‌دانید یک بازی بسیار خوب برای دو تیم بود و فکر می‌کردند ما تیم جوان و دست و پا بسته هستیم. این بازی برای ما و ایران مفید بود و امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد.

"چرا با بازیکنان جوان در مسابقه حاضر شدید"، او در پاسخ به این سوال گفت: تیم ما نتوانست به جام جهانی برود و امروز فیفا دی نبود و به همین دلیل نمی‌توانستیم از لژیونرها استفاده کنیم. ما در حال سرمایه گذاری هستیم که این تیم را برای جام جهانی 2022 آماده کنیم. بازیکنان ما بد بازی نکردند و می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی بزنند.

کاپاتزه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چقدر تیم ایران را آماده دیدید و کدام یک از بازیکنان شما شانس حضور در جام ملت های آسیا را دارند، بیان داشت: تیم ایران بسیار خوب آماده و جنگنده است. در گروهی هستند که سخت است اما همانطور که کی روش سرمربی خوب و باهوشی است، ایران شانس دارد که از گروهش بالا بیاید. حتما 7-8 بازیکن از این تیم در جام ملت‌ها حضور خواهند داشت.

سرمربی ازبکستان در پایان گفت: برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. تماشاچی‌های بسیار خوبی دیدم و در جام جهانی روسیه ما هم به عنوان یک تیم آسیایی طرفدار آنها هستیم. امیدواریم به مرحله بعدی راه پیدا کند.

کد N1880578

وبگردی