آفتاب

برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی آزاد برای پیاده سازی نظام ارزشیابی

برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی آزاد برای پیاده سازی نظام ارزشیابی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: به زودی برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برای پیاده سازی نظام ارزشیابی ارائه می‌شود که یکی از اهداف این نظام قانونمند، احقاق حقوق افراد شایسته و مذاکره با همکارانی است که نیاز به تجدید نظر در ارائه خدمات دارند.

به گزارش ایسنا، دکتر علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه و منابع بیمارستان بوعلی اظهار کرد: امیدوارم با تلاش و همفکری استادان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، گام های موثری در جهت ارتقاء سلامت برداشته شود.

وی با تأکید بر وحدت رویه در حوزه پزشکی و فنی مهندسی، یادآور شد: اگر مرزی بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است به دلیل تقسیم کار و مسئولیت‌ها است. وجود رشته‌های بین رشته‌ای و تلفیق واحدهای پزشکی و فنی مهندسی کمک شایانی به آینده علوم پزشکی به ویژه در حوزه سلامت خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار درخصوص بیمارستان فرهیختگان اظهار کرد: این بیمارستان به عنوان سومین بیمارستان مجهز دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از لحاظ دسترسی و ساختار در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

دکتر اباسط میرزایی معاون توسعه و منابع سابق بیمارستان بوعلی نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاران بیمارستان به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و گفت: بیمارستان بوعلی پتانسیل های زیادی از جمله نیروی انسانی توانمند و با ارزش دارد. این بیمارستان بستر مناسبی برای استفاده از خرد جمعی و کار تیمی است. امیدوارم با برنامه ریزی مناسب به سمت اهداف بالاتر گام برداشته و دچار روزمرگی نشویم.

دکتر امیرفیروزکوهی معاون توسعه و منابع بیمارستان بوعلی نیز گفت: در این بیمارستان علاوه بر بحث درمانی بحث پژوهش و فرهنگ نیز مد نظر است و امیدوارم با حمایت سایر همکاران، بیمارستان بوعلی تکیه گاه درمانی مناسبی برای کلیه پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

در پایان این مراسم دکتر منوچهر امیرفیروزکوهی به عنوان معاون توسعه و منابع بیمارستان بوعلی معرفی و از زحمات دکتر اباسط میرزایی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امین قاسم بگلو مدیرکل دفتر توسعه خدمات سلامت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دکتر امیر ایجادی رئیس مرکزپزشکی، آموزشی و درمانی بوعلی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام

کد N1880117

وبگردی