آفتاب

جی جی: به انتهای سفر فوق العاده ام رسیدم؛ شنبه آخرین بازی من خواهد بود؛ در آرامش تصمیم گرفتم؛ پیشنهادات زیادی دارم

جی جی: به انتهای سفر فوق العاده ام رسیدم؛ شنبه آخرین بازی من خواهد بود؛ در آرامش تصمیم گرفتم؛ پیشنهادات زیادی دارم

بوفون در نشست خبری خداحافظی با رئیس باشگاه حاضر شد.

به گزارش ایلنا، جان لوئیجی بوفون دروازه بان افسانه ای باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا مطابق انتظار امروز در کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داده شده توسط باشگاه قرار است اعلام بازنشستگی کند.

با این کنفرانس مطبوعاتی لحظه به لحظه همراه باشید:

14:57/ بوفون: فکر کردن در مورد اینکه چرخه قهرمانی یکشنبه به پایان میابد به نظر مسئله بسیار مهمی است ، اما اینطور نخواهد بود ؛ این موفقیت ها در DNA باشگاه و خانواده آنیلی نهادینه شده است. من و کیلینی سالهای زیادی را در رختکن یوونتوس سپری کردیم ؛ به نظر من او بهترین توانایی و فاکتورهای مهم برای کاپیتانی را دارد ؛ برای او به عنوان کاپیتان یوونتوس آرزوی موفقیت میکنم. در آخر ، همیشه سپاسگزار یوونتوس خواهم بود. در ۱۴ خرداد برای تیم ملی بازی نخواهم کرد چراکه پیش از این خداحافظی کرده ام و به یک بازی جداگانه نیازی نیست.

14:50/ بوفون: یوونتوس برای من به مانند یک خانواده بزرگ است و افتخار میکنم که بخشی از این خانواده باشم. باشگاه برنامه هایی برای موفقیت در آینده دارد. اگر روزی متقاعد شوم که میتوانم کمکی انجام دهم ، یوونتوس در اولویت من خواهد بود. در این فصل لحظه هایی به ذهنم میرسید که فوتبال را کنار بگذارم ؛ ماه های سختی را پشت سر گذاشتم ، اما با فرا رسیدن آپریل ، اعتماد به نفس و شادابی خودم را بازیافتم. ۶ ماه استراحت و دوری از فوتبال مناسب است.میخواهم در روز یکشنبه به مانند دیگر قهرمانی ها از جشن لذت ببرم. در این سالها تعداد زیادی از آنها ( جام ) را بالای سر بردیم. و تنها چیزی که از شما میخواهم ، احترام و محبت های شما نسبت به من در آن روز ( یکشنبه ) است.

14:47/ بوفون: اگر قرار باشد فوتبالم را ادامه دهم ابتدا باید دید که آیا قدرت و شادابی کافی را دارم یا خیر ؛ دوست ندارم تا در یک لیگ سطح پایین به کارم پایان دهم. افتخار میکنم که پیشنهاداتی زیادی به من‌ شده است ؛ اما تیپ شخصیتی من به گونه ایی است که اگر بخواهم چالش جدیدی را انتخاب کنم ، با تمام وجود خودم را فدای آن چالش خواهم کرد. خودم تصمیم خواهم گرفت که چه کنم.

14:41/ بوفون: همینطور اعلام میکنم که از تیم ملی نیز  جدا خواهم شد ؛ گلرهای جوانی هستند که برای رشد کردن باید تجربه کسب کنند.

14:36/ اگر اینده من در زمین فوتبال باشد برای دوره های خاصی را برای آنچه که باید انجام دهم بگذرانم و خودم را آماده کنم.

14:31/ بوفون: بهترین پیشنهاد ممکن را رئیس باشگاه به من ارائه کرد. هفته بعد پس از واکنش ها و انعکاسات احتمالی، تمرکزم را به دست می آورم و تصمیم خوبی برای اینده ام می گیرم. قانع شدم که یوونتوس در آینده احتیاج به برنامه هایی دارد. به عنوان کسی که سال ها در باشگاه بازی کردم و کاپیتان بودم اولین نفری بودم که این موضوع را فهمیدم. یوونتوس دروازه بان فوق العاده ای خواهد داشت که 13 سال از من کوچکتر است.

14:25/ بوفون: افتخار می کنم به حضورم در این باشگاه. افتخار می کنم که تا الان بالاترین توانایی ام را نشان دادم. در شرایط ارام و خوشحال ذهنی این تصمیم را گرفتم که تاکنون برای یک ورزشکار اتفاق نیفتاده است. اگر الان در سن 40 سالگی بابت نمایشم احساس قدرت و افتخار می کنم به خاطر بازی کردن در باشگاه بزرگی چون یوونتوس بوده است. قول می دهم که زندگی ام را در همین شرایط ادامه دهم.

14:22/ بوفون: شنبه بازی آخر من برای یوونتوس خواهد بود و پایان این سفر همراه با دو جام بود. شنبه روز خاصی خواهد بود.

14:18/ بوفون: ابتدا از رئیس بابت کلمات زیبایش تشکر می کنم. امروز روز احساسی برای من است. من به انتهای یک سفر فوق العاده رسیده ام که با مردمی که علاقمند من بودند در میان گذاشتم. همیشه تلاش کردم بهترین باشم

14:17/ می خواهم جی جی بداند که به طور کامل او را ساپورت خواهم کرد. امیدوارم شنبه از حضور در ورزشگاه آلیانز لذت ببرد. می خواهم از او عمیقا تشکر کنم.

14:15/ آنیلی: چیزی که قطعی است این خواهد بود که شزنی فصل بعد از دروازه ما دفاع خواهد کرد. همان کاری که بوفون سالیان سال انجام داد.

14:13/ آنیلی: بوفون در این سال ها در همه شرایطی همراه ما و باشگاه بود. در بدترین زمان و تا رسیدن به بهشت وفادار به تیم ماند. ما همیشه متشکر این حد از وفداری هستیم.

14:07/ جان لوئیجی بوفون و آنیلی رئیس باشگاه در جاهای خود مستقر شدند.

14:00/ همه چیز منتظر آغاز نشست خبری.

کد N1879392

وبگردی