آفتاب

آخرین تماس مرحوم افشار با همکارانش درباره فوتبال بانوان بود...

آخرین تماس مرحوم افشار با همکارانش درباره فوتبال بانوان بود...

خبر شوکه کننده این چهارشنبه پایانی اردیبهشت بی شک خبر درگذشت مجری توانمند اخبار سیما ، بهرام افشار بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شوک قند و ایست قلبی ، مردی را از کشورمان گرفت که بخشی از خاطرات شیرین و تلخ مردم ایران در سه دهه نخست انقلاب بوده است. استاد بهرام افشار مجری توانمند اخبار که راوی اخبار شیرین و تلخی در این سال ها برای همه ایرانیان بوده ، همین شب قبل از فوت ناگهانی اش ، با همکارانش در رژی پخش خبر تماس گرفته بود و جالب اینکه دلیل این تماس با همکارانش ، حرف زدن درباره یک سوژه ورزشی بوده است.

او با سردبیران بخش خبر که شهرزاد مظفر ، سرمربی تیم ملی بانوان ایران را به استودیو آورده بودند تماس گرفته و به آنها تبریک و خسته نباشید گفته که سعی کردند راوی خبر موفقیت دختران ایران باشند.

مازیار ناظمی از همکاران پیشین استاد افشار در رسانه ملی با تائید این خبر به خبرآنلاین می گوید:«همکارانم با خبر فوت ایشان شوکه شده بودند. بچه ها می گفتند ایشان دیشب با آنها تماس گرفته و برای انعکاس خبر تیم ملی بانوان و دعوت از شهرزاد مظفر در استودیوی اخبار تشکر کرده و کمی هم سر به سر بچه ها گذاشته بود و حسابی سر حال بودند اما یک دفعه این خبر همه را به شوک فرو برده است. خدا بیامرزدشان ، یکی از نازنین ترین مردان رسانه ملی بودند. کسی که بدون تردید متر گویندگی استاندارد خبر در رسانه ملی بود.»

4141

 

 

کد N1879050

وبگردی