آفتاب

زمان پرداخت ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان +جزییات

زمان پرداخت ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان +جزییات

زمان پرداخت ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان | جزییات پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان در سال 97 اعلام شد. بنا بر اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بازنشستگان حداقلی بگیر، 31 اردیبهشت مابه التفاوت افزایش حقوق 97 خود را دریافت می کنند. سایر سطوح مزدی نیز در خرداد ماه مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگی را دریافت می کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگانی که حداقل حقوق را دریافت می کنند، ١٩ و نیم درصد و افزایش حقوق سطوح دیگر ١٣ درصد است. مابه التفاوت افزایش حقوق حداقل بگیران در تاریخ ٣١ اردیبهشت ماه و دیگر سطوح نیز در خرداد ماه پرداخت می‌شود.
به گزارش  فارس، نوربخش در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران و شعبه تأمین اجتماعی شمیران اظهار کرد: مردمی مخاطب ما هستند که بیشترین ریسک های اجتماعی و اقتصادی را دارند و ما همه فعالیت مان پوشش دادن این ریسک هاست.
مردم باید از خدمات ما راضی باشند و ما برای تحقق این رضایتمندی تلاش می کنیم. وی تقبل ریسک های اقتصادی و اجتماعی را مأموریت اصلی سازمان های بیمه گر بیان و اظهار کرد: ما در سازمان تأمین اجتماعی باید ریسک های جامعه را بپذیریم و برای تمام مخاطرات اقتصادی و اجتماعی برنامه ریزی کنیم تا مخاطرات و ریسک های مختلف به مردم منتقل نشود.
کد N1877878

وبگردی