آفتاب

رابطه نامشروع زن شوهردار شیطان صفت با مرد همسایه + عکس | کار کثیفی که این زن کرد همه را شگفت زده کرد!

رابطه نامشروع زن شوهردار شیطان صفت با مرد همسایه + عکس | کار کثیفی که این زن کرد همه را شگفت زده کرد!

رابطه نامشروع زن شوهردار شیطان صفت با مرد همسایه + عکس | زنی که شوهرش را با تزریق دوز بالای هروئین کشته است ممکن است 9 نفر دیگر را هم به قتل رسانده باشد. او همچنین مرد همسایه را که با هم رابطه پنهانی داشتند به قتل رسانده و گوشت بدن او را در مهمانی کباب به همسایه‌ها خورانده بود.

به گزارش آفتاب و به نقل از رکنا، کلی ام کوشران 34 ساله اهل ایندیانا ماه قبل بعد از کشتن همسرش جیسون با تزریق دوز بالای هروئین و خفه کردن با بالش به 65 سال زندان محکوم شده بود. او به جرم به قتل رساندن کریس رگان، مردی که با او رابطه پنهانی داشت نیز به حبس ابد محکوم شده است. حال مستندی که در مورد او ساخته شده است ادعا می‌کند که این زن ممکن است قاتل 9 نفر دیگر هم باشد. خانواده او در این مستند می‌گویند او این 9 نفر را به قتل رسانده و جسدشان را پنهانی دفن کرده است. دوستان و خانواده او همچنین ادعا می‌کنند که کلی بعد از به قتل رساندن کریس رگان گوشت او را به صورت کباب در یک مهمانی به همسایه‌های از همه جا بی‌خبر سرو کرده است.

کوشران اعتراف کرده بود که او و شوهرش کریس رگان را به خانه‌شان کشانده و به ضرب گلوله کشته بودند. به گفته او آنها عهد بسته بودند که هر کسی را که در زندگی مشترکشان دخالت کند "از بین ببرند." ولی کلی کوشران بعد از قتل کریس از شوهرش خیلی عصبانی بوده و او را هم برای انتقام از این مرگ با تزریق دوز بالایی از هروئین به قتل می‌رساند.
مامور پلیسی که از کوشران اعتراف گرفت از زبان او شنیده است که گفته دوستان زیادی در ایالت‌های غرب میانه در زیر خاک دارد. ممکن است برای پیدا کردن بقایای این افراد و انجام تحقیقات بیشتر جستجوی گسترده‌ای صورت بگیرد.
http://www.aftabir.com
کد N1877317

وبگردی