آفتاب

شرایط خاص سریال ماه رمضان شبکه 3 | سریال شرایط خاص؛ رمضان 97 پخش می شود؟

شرایط خاص سریال ماه رمضان شبکه 3 | سریال شرایط خاص؛ رمضان 97 پخش می شود؟

تصویربرداری سریال تلویزیونی «شرایط خاص» این روزها در کارخانه‌ای در حاشیه تهران ادامه دارد و تاکنون تمامی بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند. شرایط خاص یک کمدی قصه گوی موقعیت است و کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی و .... ترکیب بازیگران آن را تشکیل می دهند.

شرایط خاص سریال ماه رمضان؟


تنها گزینه کمدی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان اما «شرایط خاص» نخستین سریال وحید امیرخانی است که از مدتی پیش به تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی جلوی دوربین رفته است.

در این کمدی قصه گوی موقعیت، کامبیز دیرباز در تازه ترین همکاری با رسانه ملی شخصیت محوری را برعهده دارد و بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسداللهی، مصطفی ساسانی و اسدالله یکتا سایر بازیگران آن را تشکیل می دهند.

این مجموعه متفاوت که هم اکنون مراحل پایانی تصویربرداری خود را سپری می کند، نگاهی گذرا به دفاع مقدس نیز دارد و مضامین اجتماعی جدی با زبانی طنز در آن طرح می شوند.

جزییات سریال شرایط خاص


به گزارش آفتاب تولید این سریال «شرایط خاص» که در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود، به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی تاکنون از مرز ۷۵ درصد گذشته است و تصویربرداری آن تا بیست روز آینده ادامه دارد.


تصویربرداری این مجموعه پرلوکیشن‌ تاکنون در تهران بوده اما قرار است گروه تولید بزودی سفر به شهر دیگری داشته باشند تا بخش های جدیدی را جلوی دوربین ببرند.

«شرایط خاص» که نگارش فیلمنامه آن برعهده حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان بوده، یک کمدی قصه گوی موقعیت است و کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسداللهی، مصطفی ساسانی و اسدالله یکتا ترکیب بازیگران آن را تشکیل می‌دهند.

بازیگران سریال شرایط خاص



عکس بازیگران سریال شرایط خاص



بازیگران سریال شرایط خاص



عکس بازیگران سریال شرایط خاص



http://www.aftabir.com
کد N1875819

وبگردی