آفتاب
فرمانده ناجا مطرح کرد:

ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم از سوی مراکز بهداری ناجا

ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم از سوی مراکز بهداری ناجا

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیست و پنجمین همایش سراسری مدیران و روسای بهداد تفاهم نامه‌ای بین وزارت بهداشت و نیروی انتظامی با حضور سردار حسین اشتری و قاضی زاده وزیر بهداشت منعقد شد.

سردار حسین اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی تنوع و گستردگی ماموریت‌ در سطح جامعه دارد، گفت: نیروی انتظامی با توجه با گستردگی فعالیت‌ها نیاز دارد از هر لحاظ آماده و پاسخگو برای ماموریت های داخلی و ارائه خدمات به مردم باشد.

وی ادامه داد: با ظرفیت خوبی که در ناجا وجود دارد توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف توفیقات خوبی در کنار مردم برای امنیت مردم داشته باشیم و وظایفمان را انجام دهیم. در حوزه بهداشت نیز در سنوات گذشته گام‌های موثری نیروی انتظامی برداشته است.

فرمانده ناجا با اشاره به مراکز درمانی نیروی انتظامی گفت:‌ 9 بیمارستان و 32 پلی‌کلینیک در حال حاضر در حال فعالیت هستند و امیدواریم در سال جاری با عنایت وزیر بهداشت چندین بیمارستان دیگر نیز توسط نیروی انتظامی افتتاح شود.

سردار اژدری خاطرنشان کرد: کمک به مردم در مواقع مختلف از جمله در مقطع اربعین یکی از اقداماتی است که نیروی انتظامی انجام داده و توانستیم در ایام اربعین در مرزهای سه‌گانه کذابه، شلمچه و مهران در حد توان ناجا به دو و نیم میلیون نفر زائر خدمات ارائه کنیم.

وی تاکید کرد:‌از دیگر اقدامات ناجا ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم از طریق مراکز بهداری ناجاست و این آمادگی را داریم که این خدمات را ارتقا دهیم و از پزشکان مجرب و تجهیزات برای کمک‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به تفاهمنامه بین نیروی انتظامی و وزارت بهداشت گفت: امروز تفاهمنامه‌ای بین نیروی انتظامی و وزارت بهداشت امضا می‌شود که زمینه‌های همکاری نیروی انتظامی و وزارت بهداشت در آن آمده است و می‌تواند فصل خوبی برای همکاری جدید در قالب این تفاهمنامه باشد.

وی تاکید کرد: بهداشت و درمان و سلامتی و همچنین امنیت از مهمترین و بالاترین نعماتی است که بخش اعظم آن در دست وزارت بهداشت و نیروی انتظامی است و امیدواریم با امضای این تفاهمنامه در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری بتوانیم به وزارت بهداشت کمک کرده تا سیاست‌های کلی سلامت را سریع‌تر انجام دهند.

کد N1875725

وبگردی