آفتاب
پخش برنامه طنز «بومرنگ» و مسابقه «صبا پلیس» از جمله اخبار شبکه رادیویی صبا در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت است.

یادگیری زبان در «بومرنگ»/ آیین نامه رانندگی مرور می شود

یادگیری زبان در «بومرنگ»/ آیین نامه رانندگی مرور می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «بومرنگ» با رویکرد شادی آفرینی به موضوعات مختلف با نگاهی طنزآمیز می پردازد. این برنامه روزشنبه ۲۲ اردیبهشت به موضوع «اهمیت یادگیری زبان» اختصاص دارد.این روزها با پیشرفت فن‌آوری‌های روز نیاز به دانستن زبان‌های خارجی به ویژه زبان انگلیسی بیش از هر چیز اهمیت پیدا کرده است، به طوری که با دانستن این دانش، افراد درصد بالایی از امتیاز را در میان اطرافیان کسب و علاوه بر هم‌زبان‌های خود با دیگران نیز ارتباط برقرار می کنند.

همچنین امروزه دانشمندان ثابت کرده‌اند که یادگیری زبان دوم می‌تواند در بهبود هوش، حافظه و تمرکز نقش مهمی داشته باشد. همینطور می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری زوال عقل و آلزایمر را کاهش دهد. برنامه «بومرنگ» کاری از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صباست که هر روز ساعت ۱۶:۴۵ به مدت ۱۵ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود. نوید جولایی تهیه کنندگی، فاطمه آل عباس مجری، معصومه پاکروان نویسنده و حمید الهیاری، گلچهره زند و شیما جان‎قربان به عنوان بازیگر در این برنامه مخاطبان رادیو صبا را همراهی می کنند.

مرور آیین نامه راهنمایی و رانندگی در مسابقه شاد «صبا پلیس»

رادیو صبا با هدف آگاهی بخشی و شادی آفرینی در برنامه «صبا پلیس» در قالب مسابقه به مرور بخش های مهمی از «آیین نامه راهنمایی و رانندگی» می پردازد.

مسابقه شاد و مفرح «صبا پلیس» که در آن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با همراهی شرکت کنندگان و مخاطبان مرور می شود، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت بخش هایی از آیین نامه را مرور می کند.

مسابقه «صبا پلیس» با حضور ۲ شرکت کننده حضوری و یک داور در ۵ بخش، به تهیه کنندگی سولماز عطایی، نویسندگی فاطمه گلچین، گویندگی مهدی پَر و با بازیگری آسیه گرجی و هماهنگی طاهره برهانی نژاد روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

کد N1874779

وبگردی