آفتاب

موتا: تمرینات بارسلونا مانند جنگ بود / پدر مسی برای من نعره کشید!

موتا: تمرینات بارسلونا مانند جنگ بود / پدر مسی برای من نعره کشید!

به گزارش ایلنا، هنگامی که تیاگ. موتا به مرور خاطرات به همراه بارسلونا در مصاحبه اخیرش پرداخت، او یک حادثه باور نکردنی را با جرج مسی به یاد آورد. موتای برزیلی از سال ۲۰۰۰ با تیم ب بارسلونا آغاز همکاری کرد و تا سال ۲۰۰۷ عضو تیم اصلی بود. او طی این سال‎‌های با بازیکنانی همانند لیونل مسی و آندرس اینیستا همکاری کرد.

او به گازتا دلو اسپورت گفت: من در جلسات تمرینی روی پاس مسی تکل زدم و پدر او نعره کشید! او گفت که امکان آسیب رساندن وجود داشت اما این تنها راه متوقف کردن مسی بود. تمرینات ما آموزش جنگ بود. من با به توپ می‌شدم و همه می‌خواستند تا به آنها توپ بدهم. تکل‌ها بسیار خشن بود ولی پویول به من گفته بود که همین کار را انجام دهد و بعد از آن من احترام بیشتری گرفتم.

البته این تمام مشکلات موتا در زمین مسابقه نبود: شرایط آسان نبود، از تلفن همگانی با خانواده‌ام در برزیل تماس می‌گرفتم در حالیکه والدس(هموطنش) این کار را با تلفن همراه در اتاقش انجام می‌داد؛ او اجازه نمی‌داد من بخوایم. کار با فن خال هم بسیار دشوار بود چون اگر شما پیراهن خودتان را نمی‌پوشیدید اجازه تمرین کردن نداشتید. این همان سالی بود اینیستا به تیم اول وارد شد. او با اینکه ۱۴ سال سن داشت، شگفت انگیز بود و از هیچ چیزی ترس نداشت.

کد N1874582

وبگردی