آفتاب

معرفی داوران بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر دانشگاهی+اسامی ۱۷ برگزیده

معرفی داوران بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر دانشگاهی+اسامی ۱۷ برگزیده

مهدی آشنا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، به معرفی داوران این دو بخش پرداخت و گفت: داوران بخش عکس شامل رئوف رستمی، مریم قهرمانی‌زاده و مصطفی قاهری هستند.

دبیر بخش پوستر، عکس و تیزر جشنواره تئاتر دانشگاهی ادامه داد: داوران بخش پوستر هم شامل آقایان؛ مهدی دوایی، آرمان کوچکی و یحیی پاکدل هستند.

آشنا خاطرنشان کرد: در بخش تیزر هم صحبت‌هایی کرده‌ایم اما چون تاکنون به جمع‌بندی نرسیده‌ایم هنوز داوران قطعی نشده است اما ظرف امشب یا فردا اسامی داوران اعلام می‌شود.

دبیر بخش پوستر، عکس و تیزر جشنواره تئاتر دانشگاهی، همچنین خبر داد: افتتاح نمایشگاه بخش عکس و پوستر نمایشگاه تئاتر دانشگاهی امسال در گالری مستقل برگزار می‌شود که یک گالری نوپاست که در مدت زمان کوتاهی که از افتتاح آن می‌گذرد بازخورد خوبی داشته و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

آشنا با اشاره به زمان برپایی نمایشگاه گفت: نمایشگاه پوستر و به‌صورت هم‌زمان پخش تیزرها، از فردا (۲۰ اردیبهشت) تا ۲۶ اردیبهشت برپا شده و بعد از آن بلافاصله شاهد برگزاری نمایشگاه عکس در این گالری خواهیم بود.

او همچنین به معرفی ۱۷ هنرمندی که پوسترهایشان قرار است از فردا در این گالری نمایش داده شود پرداخت و گفت: سیدرضا چاووشی، جواد ابراهیم‌نژاد، متین حبیبیان، مرضیه خوش‌ترکیب، علیرضا گل‌دهی، مریم برادران، حسین ملامحمدمهدی، ابوالفضل صفویه، محمد دارایی، مهسا نهضت‌شعار و همچنین گرافیست بلژیکی Luis Rios Zertuthe هنرمندانی هستند که پوسترهایشان برگزیده شده و در نمایشگاه ارائه می‌شود.

آشنا در پایان خاطرنشان کرد: امسال بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر دانشگاهی هم بین‌المللی شده و آثار خارجی هم در کنار آثار ایرانی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته‌اند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ با دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار می‌شود.

کد N1874290

وبگردی