آفتاب

نقوی حسینی: آمریکایی‌ها اهل منطق و مذاکره نیستند

نقوی حسینی: آمریکایی‌ها اهل منطق و مذاکره نیستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برجام و نهایتاً خروج آمریکا از آن اثبات کرد آمریکایی‌ها اهل منطق و مذاکره نیستند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از برجام گفت: مذاکرات و توافق اجرای برجام و نهایتاً خروج آمریکا از آن دو چیز را اثبات کرد اول اینکه به جامعه جهانی اثبات نمودیم که ایران دنبال مذاکره، منطق و گفت‌وگو است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد به توافقات و موازین بین‌المللی باور دارد و عمل می‌کند. از آن طرف ثابت کرد آمریکایی‌ها اهل منطق و مذاکره نیستند و آنها به توافقات و موازین بین‌المللی پایبند نیستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد، گفت: مقام معظم رهبری از همان ابتدای مذاکرات با شناخت از دشمن ملت ایران اعلام کردند که آمریکا دولتی عهدشکن و قابل اعتماد نیست اما برای اینکه این موضوع را به جامعه جهانی ثابت کنیم وارد مذاکره می‌شویم و ما به تعهدات عمل نمی‌کنیم. در عمل نیز این اتفاق افتاد. آمریکایی‌ها با عمل نکردن از تعهدات از آن خارج شدند.

انتهای پیام

کد N1873745

وبگردی