آفتاب

حضور 38 انجمن علمی در جشنواره درون‌دانشگاهی "حرکت"

حضور 38 انجمن علمی در جشنواره درون‌دانشگاهی "حرکت"

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام با بیان اینکه 38 انجمن علمی دانشجویی دانشگاه در جشنواره درون دانشگاهی «حرکت» غرفه زدند، گفت: پیام برگزاری جشنواره حرکت این است که دانشجوی ما با ایده‌های خلاقانه زمینه‌ اشتغال خود را بعد از فارغ‌التحصیلی فراهم کند.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا امامی‌پور در اختتامیه‌ هشتمین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت با تاکید بر اینکه هر چند دانشگاه مسئول ایجاد اشتغال برای افراد نیست، اما با برگزاری چنین جشنواره‌هایی بارقه‌های کارآفرینی در دانشجویان ایجاد می‌شود، اظهار کرد: شناسایی انجمن‌ها و گروه‌های دارای استاد مشاور، انعکاس و انتقال تجربه‌های موفق و الگوبرداری دانشجویان و تشویق دانشجویان به فعالیت‌های متناسب با نیازهای جامعه از اهداف جشنواره حرکت است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام، زمینه‌سازی برای علم‌افزایی و مشارکت انجمن‌ها، ایجاد بستر مناسب برای آشنایی دانشجویان با سازمان‌های مرتبط با رشته‌های تحصیلی و برقرار شدن بیشتر ارتباط دانشگاه و جامعه را از اهداف جشنواره‌ حرکت عنوان و تصریح کرد: در نمایشگاه امسال 38 انجمن غرفه زدند.

امامی‌پور برپایی غرفه‌ بین‌الملل توسط دانشجویان عراقی دانشگاه، انتخاب غرفه برتر از نگاه بازدیدکنندگان و شرکت 3 هزار نفر در این رای‌گیری را از نقاط قوت این جشنواره عنوان و تصریح کرد: حضور پررنگ انجمن‌های دانشجویی رشته‌های علوم انسانی مانند فقه و حقوق و زبان و ادبیات انگلیسی نویدبخش تحرک بیشتر رشته‌های علوم انسانی در سال‌های آینده است.

وی حضور و مشارکت فارغ‌التحصیلان موفق سال‌های گذشته در برگزاری این جشنواره را از ویژگی‌های این جشنواره اعلام و ابراز امیدواری کرد که دانشجویان همه‌ رشته‌ها بتوانند در طول سال تحصیلی در داشتن یک انجمن علمی پویا به بهترین وجه نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام

کد N1873469

وبگردی