آفتاب

کسانی در رشته‌های پزشکی موفق‌ترند که شخصیت چند بعدی داشته باشند

کسانی در رشته‌های پزشکی موفق‌ترند که شخصیت چند بعدی داشته باشند

وزیر بهداشت در دومین آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ کسانی را در رشته های علوم پزشکی موفق دانست که شخصیت چند بعدی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن هاشمی در آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره فرهنگی سیمرغ طی سخنانی خطاب به حاضران در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران گفت: خوشحالم شما اینجا حضور دارید و وقتی هستید احساس می کنم دانشگاه زنده است و زنده بودن دانشگاه یعنی کشور پویا است.

وی افزود: همه ما ایران را دوست داریم ان‌شاءالله دوستانی دانا برای ایران باشید.‎ کسانی که امروز به دنبال آگاه کردن جوانان هستند دوستان واقعی جوانان و آینده ایران هستند. از همه کسانی که در دانشگاه‌ها برای پر نشاط بودن دانشجویان تلاش می‌کنند و از همه افراد در معاونت فرهنگی و دانشجویی و دانشگاه‌هایی که در جشنواره حضور داشتند تشکر می‌کنم.

هاشمی از استقبال کم دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تهران از نهمین جشنواره سیمرغ گلایه و اظهار کرد: انتظار بیشتری از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مستقر در تهران برای شرکت در جشنواره بین‌المللی سیمرغ می‌رود و این دانشگاه‌ها نیز همچون سایر دانشگاه‌ها باید توجه بهتری به جشنواره نشان دهند.

وی حضوردانشجویان سراسر کشور در این رویداد بزرگ فرهنگی اتفاقی فرخنده خواند و گفت: وقتی دانشجویان سرحال هستند نشان از زنده بودن کشور و دانشگاه است. هیچ چیز بالاتر از امید نیست و باید به حال کسانی که سرافرازی و امیدواری کشور و مردم را نمی‌خواهند تاسف خورد.

به گزارش مفدا، هاشمی در پایان عنوان کرد: کسانی دررشته‌های پزشکی موفق‌تر هستند که شخصیت چند بعدی داشته باشند. یکی از جلوه‌هایی که انسان برای نیل به این هدف در زندگی باید به آن توجه کند، هنر است و اگر هنرمندید باید قدردان نعمتی که خداوند به شما عطا کرده است، باشید.

انتهای پیام

کد N1873119

وبگردی