آفتاب
معاون هماهنگ‌کننده ناجا مطرح کرد:

ارتقا توان نیروهای عملیاتی در مرزها و داخل کشور

ارتقا توان نیروهای عملیاتی در مرزها و داخل کشور

به گزارش ایلنا، سردار "ایوب سلیمانی" که به منظور ارزیابی عملکرد فرماندهی انتظامی و دریابانی به استان بوشهر سفر کرده است با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: فرماندهی انتظامی، دریابانی و  یگان ویژه بوشهر عملکرد مطلوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه باید مرزهایمان را رصد کنیم و قدرت پیش بینی و پیشگیری جرایم را داشته باشیم، گفت: ارتقاء تجهیزات مرزبانی و دریابانی یکی از اولویت های ناجا در سال جاری است.

سردار سلیمانی عنوان داشت: ما باید تحرکات دشمنان و گروه های معاند را در مرزها رصد کنیم تا دشمن موفق نشود، التهاب های جدیدی را برای ما ایجاد کند و بایستی قبل از هرگونه تحرکی آن را خنثی کنیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال 96 عملکرد بسیار خوبی داشته است، تصریح کرد: اعتبار و شخصیت ناجا رشد پیدا کرده و امروز نیروی انتظامی عزیز و مورد احترام  مردم و ارکان نظام است.

بنابراعلام سایت پلیس، یکی دیگر از اولویت های اساسی ناجا را ارتقاء توان نیروهای عملیاتی در مرزها و داخل کشور اعلام و بیان کرد: هدف ما حفظ و ارتقاء اقتدار ناجا و افزایش سرمایه اجتماعی پلیس است.

سردار سلیمانی گفت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا از مهمترین تمهیدات پلیس در راستای تحقق شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) است و ماموریت استان های مرزی در این حوزه از اهمیت اساسی برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه ارتقاء و تقویت پلیس در فضای مجازی یکی دیگر از اولویت های جدی نیروی انتظامی است، گفت:فضای مجازی ناحیه ای است که دشمن ما را تهدید می کند و باید با پیشگیری و مقابله، فعالیت های آنان را خنثی کنیم.

کد N1870032

وبگردی