آفتاب

زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی اعلام شد

زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی اعلام شد

چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری و معرفی فن‌آفرینان دی‌ماه 97 برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی برگزار می‌شود.

حوزه فعلی جشنواره یک حوزه ملی برای فن‌آفرینان داخل کشور است و در یک چشم‌انداز میان‌مدت، فرا ملی شده و کشورهای منطقه را شامل خواهد شد.

این جشنواره با محتوایی منحصر به فرد، اردیبهشت‌ماه هر سال برگزار می‌شود. اما تاریخ برگزاری چهاردهمین دوره این رویداد از اردیبهشت ماه 97 به دی‌ماه همین سال انتقال پیدا کرد.

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی برگزاری سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهریورماه ۱۳۹۷ و نیز اجرای دوره‌های جدید آموزشی جشنواره در بازه زمانی 6 ماه ابتدای سال ۹۷ را از مهمترین دلایل تغییر تاریخ جشنواره چهاردهم شیخ‌بهایی عنوان کرده است.

این جشنواره در اعتباربخشی به فعالیت‌های فن‌آفرینان در دو بخش مسابقه‌ای "طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی با محتوا و نظام داوری ویژه" و غیر مسابقه‌ای "نمایشگاه و سمینارهای آموزشی" برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور و ثبت‌نام در بخش مسابقه‌ای این رویداد تا پایان شهریور ماه و در بخش غیر مسابقه‌ای تا ابتدای آبان ماه 97 فرصت دارند.

انتهای پیام

کد N1868797

وبگردی