آفتاب

راه آهن - نساجی مازندران؛ حسرت 16 ساله تمام می‌شود؟

راه آهن - نساجی مازندران؛ حسرت 16 ساله تمام می‌شود؟

به گزارش ایلنا، بازی‌های هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال از ساعت 17 به صورت همزنان پیگیری می‌شود و در ورزشگاه تختی تهران، نساجی مازندران، یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر در تلاش است تا با شکست پرگل راه آهن به حسرت 16 ساله‌ خود پایان بدهد.

تیم ریشه دار قائمشهری از ابتدای فصل با ترکیبی از بازیکنان محلی و جوان به مسابقات پاگذاشت. انتخاب مهدی پاشازاده، انتخاب درست و مطمئنی بود اما مدیران باشگاه مانند فصل گذشته که با محمود فکری مشکل پیدا کرده بودند، با این سرمربی هم در نیم فصل قطع همکاری کردند.

نساجی مطمئنا فصل به مراتب بهتری را نسبت به فصل گذشته داشت. آنها در لیگ گذشته بیشتر از سه بار در کادرفنی تغییرات ایجاد کردند البته این فصل هم پس از پاشازاده، مهابادی روی کار آمد و سپس نکونام جانشین این سرمربی شد اما نتایج آنها به نسبت موفق تر بوده است. پس از پاشازاده در اوایل نیم فصل دوم ببرهای مازندرانی نتایج درخور شان نساجی به همراه مهابادی کسب نکردند تا نکونام گزینه‌‌ای برای زنده نگه داشتن صعود باشد.

راه آهن با سه امتیازی که هفته گذشته از آنها کسر شد که البته توفیری در حال آنها نداشت چون به هر حال سقوطشان به لیگ دسته دوم از هفته‌های گذشته قطعی شده بود، هفت امتیازی است و از این نظر نساجی برای پیروزی شانس بیشتری نسبت به حریفش دارد اما نتیجه بازی آنها برای صعود پیچیده خواهد بود.

اگر خونه به خونه به تساوی یا شکست برسد، نساجی با برتری برابر راه آهن به راحتی می‌تواند جشن صعود را در تهران برگزار کند. اگر مردان دراگان اسکوچیچ در بابل به برتری دست پیدا کنند آن زمان تنها تفاضل گل بین این دو تیم تعیین کننده می‌شود. خونه به خونه اکنون با نساجی هم امتیاز است اما با چهار گل زده بیشتر در رده دوم جای دارد.

کد N1868640

وبگردی