آفتاب

ترکیب احتمالی سپیدرود مقابل پرسپولیس

ترکیب احتمالی سپیدرود مقابل پرسپولیس

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت به همراه علی کریمی بخشی از برنامه پرسپولیس برای جشن یازدهمین قهرمانی لیگ برتر هستند. این دو تیم از ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار می‌گیرند. شکست هفته گذشته نفت تهران خیال سرخپوشان گیلانی را بابت بقا در لیگ برتر راحت کرد و علی کریمی این بار با تیم زادگاهش مقابل تیم محبوبش قرار می‌گیرد.

تیم ریشه دار گیلانی در اولین دوره حضور در لیگ برتر پس از چندین دهه با علی نظر محمدی لیگ را آغاز کرده بود و امید روانخواه در مقطعی هدایت تیم را برعهده داشت تا با کریمی آغاز همکاری کرد. سرمربی جوان هر طور که شده این تیم را با نتایج مثبت خانگی در لیگ برتر حفظ کرد و آنها اکنون در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

سپیدرود برای بازی با پرسپولیس تنها سید محمد حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد که با عمل جراحی که انجام داده بود، فعلا در شرایط مسابقه قرار ندارد.

ترکیب سرخپوشان با توجه به مهره‌های روی نیمکت تقریبا ثابت بوده و علی کریمی برای انتخاب سنگربان از ایمان صادقی استفاده می‌کند. میثم تهی دست که در میانه میدان بازی می‌کرد با آغاز به کار کریمی و جدایی احمد آهی در کنار سیدهادی موسوی در خط دفاعی بازی می‌کرد که مقابل پرسپولیس با علیرضا نورمحمدی، حسین کعبی و میلاد قربان زاده خط دفاعی را تشکیل خواهند داد.

محمدرضا مهدوی باتجربه و در کنار توحید غلامی دو مهره ثابت خط میانی هستند که به احتمال با حسین ابراهیمی و میثم فردوسی چهار هافبک برابر پرسپولیس باشند. محمد غلامی، پویا نزهتی و عماد میرجوان سه مهاجم سپیدرود در این فصل بوده‌اند که به نظر می‌رسد از غلامی و نزهتی مقابل پرسپولیس به کار گرفته شوند.

بنابراین ترکیب احتمالی سپیدرود برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

ایمان صادقی، علیرضا نورمحمدی، میثم تهی دست، حسین کعبی، میلاد قربانزاده، محمدرضا مهدوی، توحید غلامی، حسین ابراهیمی، میثم فردوسی، محمد غلامی و پویا نزهتی.

کد N1867363

وبگردی