آفتاب

فرزان دانا: مطئمنم با خاطره شیرینی لیگ یک را تمام کنیم

فرزان دانا: مطئمنم با خاطره شیرینی لیگ یک را تمام کنیم

فرزان دانا مهاجم برق جدید شیراز در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص بازی با گل گهر سیرجان گفت: هفته قبل تمرینات خوبی را سپری کردیم و تیمی که کمتر اشتباه کند، برنده بازی می‌شود. تیم گل گهر تیم خیلی خوبی بود. درست است که حریف 4 گل از ما دریافت کرد ولی آنها خیلی خوب فوتبال بازی کردند و از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کردیم و 10 نفره شدن تیم حریف نیز مزید بر علت شد تا بتوانیم با برتری پرگل 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از وضعیت خود راضی بود یا خیر گفت: امسال برای پول بازی نکردم. قصد داشتم بازی کنم و از نظر فوتبالی پیشرفت کنم. خداروشکر مربیان به من اعتماد کردند و توانستم به اهداف ابتدایی خود برسم. هدف من لیگ یک نیست و امیدوارم بتوانم روزی لژیونر شوم.

دانا درخصوص حضور رحمان رضایی در تیم برق جدید نیز گفت: آقا رحمان از زمانی که آمد تیم ما نظم گرفت و واقعا تمریناتش خیلی خوب و موثر است و نکته‌های فراوانی از ایشان یاد گرفتیم. باوجود اینکه 6 بازیکن اصلی تیم رفتند اما آمدن آقایی رضایی سبب شد تا مجددا روحیه بگیریم و به ادامه فصل امیدوار باشیم.

مهاجم برق جدید درخصوص بازی با تیم خونه به خونه گفت: ما می‌رویم برای پیروزی. کاری نداریم که در بازی‌های دیگر چه نتایجی رخ می‌دهد ولی ما می‌رویم تا پیروز شویم و مطئمن هستم که با خاطره شیرینی لیگ یک را تمام کنیم.

 

کد N1867245

وبگردی