آفتاب

نشریه هورنو دانشگاه هنر تهران فراخوان داد

نشریه هورنو دانشگاه هنر تهران فراخوان داد

نشریه علمی تخصصی دانشجویی انجمن علمی حفاظت و مرمت میراث شهری و معماری دانشگاه هنر تهران "هورنو" به منظور دریافت مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویان فراخوان داد.

به گزارش ایسنا، فراخوان نشریه علمی تخصصی دانشجویی انجمن علمی حفاظت و مرمت میراث شهری و معماری دانشگاه هنر تهران "هورنو" به منظور دریافت مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویان با رویکردهای "بررسی مداخلات صورت گرفته در بافت تاریخی شیراز"،" آسیب شناسی پس از مرمت"، "چرا در دنیا تفکیکی بین مهندسین عمران، مرمتگر و معمار وجود ندارد؟"، "مدیریت بحران در حفاظت"،"لزوم آموزش حفظ میراث فرهنگی به کودکان"، "معضلات و چالش های پیش روی دانشجویان حفاظت و مرمت" و "موضوع آزاد" منتشر شده است.

مقالات ارسالی برای نشریه "هورنو" می‌توانند در حجم بین 6 تا 15 صفحه A4 قرار گرفته و باید شامل بخش های تیتر و عنوان، چکیده، کلید واژه، مقدمه، روش تحقیق، چارچوب نظری، بحث، جمع بندی یافته‌ها، نتیجه گیری و منابع باشد.

در بخش معرفی پایان نامه های رشته های حفاظت و مرمت میراث شهری و معماری، معرفی پایان نامه ها به دو شکل انجام می‌شود.

نخست آنکه برای ارائه مقاله از پایان نامه ها پژوهشگر باید با تأیید استاد راهنما مقاله خود را برای نشریه هورنو ارسال نماید و پس از آن وارد مرحله داوری خواهد شد.

همچنین در بخش معرفی مختصر پایان نامه ها باید چارچوب چکیده پایان نامه مطرح شود.

یادداشت ها و گزارشات ارسالی نیز،  باید حداقل 500 و حداکثر 2000 کلمه و دارای تیتر و لید باشند.

 مهلت ارسال مقالات تا تاریخ 17 اردیبهشت ماه به نشانی اینترنتی [email protected] عنوان شده و قالب مقالات ارسالی در کانال نشریه هورنو به آدرس   h0rnomagazine@ قرار دارد.


انتهای پیام

کد N1865888

وبگردی