آفتاب

ضرورت الگوسازی از جانبازان برای نسل جوان

ضرورت الگوسازی از جانبازان برای نسل جوان

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه جانبازان سرمایه های انسانی آیندگان هستند، بر ضرورت الگوسازی از جانبازان برای نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی نوذرپور در نشست صمیمانه با جانبازان شاغل در شهرداری منطقه۲۲ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان به اینکه در زندگی روزمره عده ای برای رسیدن به هدفی مطلوبتر، ورود به زندگی سخت و دشوار را انتخاب می کنند، اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس هم یک سری از افراد زندگی عادی خود را با پانهادن به یک زندگی سخت و پرخطر، برای رسیدن به آرمان ها، اعتقادات و باورهایشان رها کردند و این اقدام آنان یعنی همان زندگی بهتر و آسوده برای دیگر انسانها.

 شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه قرآن کریم در سوره "نساء آیه ۹۵" میفرماید "فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما"(خداوند مجاهدان را بر کسانی که جهاد نمی کنند برتری بزرگی داده است)، افزود: تکریم و ارج نهادن به مقام جانبازان و ایثارگران تبعیض به شمار نمی‌رود؛ بلکه آن را امری لازم دانیم و با افتخار، رشادتهایشان را سرلوحه تمام امور خود قرار می‌دهیم.

 وی با بیان اینکه افرادی فداکارانه برای حفظ نظام و باورهایشان در جبهه حضور پیدا کردند و در برابر دشمن جنگیدند تا سرمایه های ارزشمند معنوی، فرهنگی و اجتماعی خود و ایران اسلامی پابرجا بماند، اظهار کرد: با اینکه سالها از جنگ تحمیلی گذشته است، اما هنوز این جانبازان و ایثارگران عزیز با جراهت ها و آلام خود روزگار می‌گذرانند. به همین دلیل وظیفه ماست تا این سرمایه های ستودنی را به نسل‌های آینده و جوانان انتقال دهیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، نوذرپور در پایان ضمن بیان خاطره‌ای از دوران حضور خود در جبهه، با اهدای لوح سپاس از جانبازان شاغل در شهرداری تجلیل کرد.

انتهای پیام

کد N1865716

وبگردی