آفتاب

برنامه‌های واحد علوم و تحقیقات برای حمایت از انجمن‌های علمی و ادبی

برنامه‌های واحد علوم و تحقیقات برای حمایت از انجمن‌های علمی و ادبی

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات با اشاره به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از انجمن‌های علمی، ادبی و هنری دانشجویی، از ایجاد فضایی با عنوان "مجموعه فناوری نوآوری" ویژه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

به گزارش ایسنا دکتر قاسم عموعابدینی در اولین گردهمایی انجمن‌های علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، بر حمایت این دانشگاه از استارتاپ‌های دانشجویی تاکید کرد و افزود: فضای دانشگاه در سایه حضور و فعالیت‌های گروهی و ارزش‌آفرین دانشجویان در حوزه علمی و فناوری است که ارزشمندتر می‌شود.

عموعابدینی با بیان اینکه انجمن‌های علمی می‌توانند در تربیت مدیران پژوهش و علم و ایجاد هسته‌های علمی، نقش بسزایی داشته باشند، خطالب به فعالان این انجمن‌ها تاکید کرد: به صورت عملیاتی در انجمن‌ها فعالیت کنید و برنامه‌های نوآورانه، و کاربردی ارائه دهید.

وی افزود: واحد علوم و تحقیقات همانند یک شهر علم است، چرا که تمامی امکانات یک شهر علم در آن وجود دارد. این واحد می‌تواند با برنامه‌ریزی درست با پارک‌های علم و فناوری دنیا برابری کند. باید تلاش کنیم تا زیست‌بوم واحد علوم و تحقیقات را مانند زیست‌بوم یک شهر علم کنیم.

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات از اختصاص فضایی برای فعالیت انجمن‌های علمی در سایت واحد علوم و تحقیقات خبر داد و یادآور شد: منظور از فضای فعالیت، اختصاص دفترهای جداگانه نیست بلکه در صدد هستیم تا سالنی را برای فعالیت انجمن‌های علمی تخصیص دهیم.

انتهای پیام

کد N1865516

وبگردی