آفتاب

اعلام فراخوان مقاله سومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

اعلام فراخوان مقاله سومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

فراخوان سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی که در آذرماه جاری برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایسنا، سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به همت ستاد توسعه فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی برگزار می‌شود.

در 9 بخش کنگره بین‌المللی، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه دانش‌بنیان، فن‌بازار، جایزه ملی، کانون اندیشه و نوآوری، رویداد استارتاپ‌ها، بخش دانشجویی و بخش دانش‌آموزی از جمله برنانه‌های این گنگر اعلام شده است.

این جشنواره که  در آذر ماه  1397 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای حضور در این کنگره مقالات خود را در زمینه‌های فناوری‌های کاربردی در پژوهش‌های سلول‌های بنیادی، سلول‌ایمنی‌درمانی و ژن‌درمانی و ویرایش ژنی به دبیرخانه ارسالکنند.

اندام‌واره‌ها در مدل‌سازی بیماری‌ها و تکوین (Organoids in Disease Modeling and Development)، پرتوانی و بازبرنامه‌نویسی (Pluripotency and Reprogramming)، زیست موادها و تجهیزات (Biomaterials and Devices) مهندسی بافت (Tissue Engineering)؛ بانک سلولی (Cell Banking)؛  پیام‌رسانی سلولی و وزیکول‌های مشتق از سلول (Cell Signalling and Cell-Derived Vesicles)؛ کارآزمایی‌های بالینی و مداخلات مبتنی بر پزشکی بازساختی (Clinical Trials and Regenerative Medicine Interventions)؛ تجاری‌سازی محصولات مبتنی بر سلول و پزشکی بازساختی (Commercialization of Cell-Based and Regenerative Products) و نیز مسائل اخلاقی، قانونی و اجتماعی (Ethical, Legal and Social Issues) از دیگر زمینه‌های این رویداد است.

زمان پذیرش مقالات تا 31 تیر ماه جاری از طریق در وب‌سایت  http://stemcellfestival.com تعیین شده است.

ارائه‌دهندگان مقالاتی که تا تاریخ  31 اردیبهشت 1397 اقدام به ارسال مقاله کنند و مقاله‌شان توسط کمیته علمی پذیرفته شود، می‌توانند به‌صورت رایگان در این رویداد بزرگ علمی ثبت‌نام کنند.

سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، 3 تا 10 آذرماه جاری در محل سالن اجلاس سران و توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1865151

وبگردی