آفتاب

شیخ ویسی: خدا را شکر ماندیم ولی به هیچ وجه نمی‌مانم

شیخ ویسی: خدا را شکر ماندیم ولی به هیچ وجه نمی‌مانم

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و دیداری که 5 گل در آن رد و بدل شود نشان از فشار بالا و تلاش دو تیم برای پیروزی دارد و خدا را شکر می‌کنم مزد زحماتمان را گرفتیم و ماندمان در لیگ قطعی شد.

وی افزود: صحبت از مشکلات باشگاه موضوع جدیدی نیست ولی دست بچه‌ها درد نکند که بدون توجه به این مسائل همه وجودشان را گذاشتند و تیم را در لیگ نگه داشتیم. خصوصاً در این 4-5 بازی آخر که شرایط خیلی سخت بود ولی در هر صورت به خواسته‌مان رسیدیم.

گلر استقلال خوزستان در مورد درخشش یونس دلفی در این بازی گفت: یونس از مهاجمان خوب و آینده‌دار ایران است که پیش از این هم خودش و کیفیت بازی‌اش را نشان داده است و برایش در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم و می‌دانم به جاهای خوبی می‌رسد.

شیخ‌ویسی در مورد شرایط مالی باشگا خاطرنشان کرد: بازیکنان از 10 تا 32-33 درصد دریافتی داشتند و مشکلات مالی همان چیزی است که از اول فصل داریم می‌گوییم. دیگر مهم نیست و فصل تمام شده است و بازی بعدی را هم انجام می‌دهیم و پس از آن هرکس می‌رود پی سرنوشت خودش.

وی در مورد اینکه خودش در تیم می‌ماند یا نه گفت: به هیچ وجه نمی‌مانم و یک بازی دیگر هم هستم و پس از آن برای استقلال خوزستان آرزوی موفقیت می‌کنم.

گلر استقلال خوزستان در مورد ماندن یا رفتن ویسی عنوان کرد: طبق چیزی که خودش اعلام کرده اگر شرایط به همین شکل باشد نمی‌ماند و در صورتی خواهد ماند که باشگاه تصمیم بگیرد تغییر رویه دهد. بیشتر از این نمی‌دانم.

شیخ‌ویسی با اشاره به سقوط نفت تهران گفت: من بازیکن نفت بودم ولی نمی‌توانم بگویم از افتادن این تیم ناراحتم چرا که رقیب مستقیم ما بودند. فکر می‌کنم بین ما و نفت تیمی که لیاقتش برای ماندن بیشتر بود ماند.

وی در پایان در مورد مقصد فصل آینده‌اش خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و یک باز دیگر مانده است و پس از پایان لیگ به این مسائل فکر می‌کنم.

کد N1864801

وبگردی