آفتاب

ذوب آهن 2 - پرسپولیس یک/ طلسم شکنی ژنرال در فولادشهر

ذوب آهن 2 - پرسپولیس یک/ طلسم شکنی ژنرال در فولادشهر

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 امروز با انجام 8 دیدار همزمان پیگیری می‌شود و در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز پرسپولیس در اصفهان میهمان ذوب‌آهن است.

شاگردان قلعه‌نویی برای حفظ شانس نایب قهرمانی خود و ماندن در کورس بالای جدول نیاز به کسب هر 3 امتیاز این بازی دارند و از طرفی پرسپولیس هم با وجود مسجل شدن قهرمانی خود قطعاً برای باخت به زمین نمی‌آید.

 

گل:علی علیپور (48) برای پرسپولیس - فخرالدینی (70) و کی‌روش استنلی (88) برای ذوب‌آهن

داور: حسین زرگر  کمک‌ها: آرمان اسعدی وحسن انتظاری  داور چهارم: روح اله شریفی؛  ناظر: محمدجواد تقی پور

 

ترکیب ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، جورج ولسیانی، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی ، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، وحید امیری، احمد نورالهی، سیامک نعمتی و علی علیپور

 

دقایق حساس: 

دقیقه 3:علی علیپور از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه 13:فرصت تک به تک مقابل دروازه پرسپولیس جلوی پای استنلی قرار گرفت ولی بیرانوند با خروج به موقع جلوی توپ او را گرفت.

دقیقه 39:محمدرضا حسینی پس از پشت سر گذاشتن چند بازیکن به سمت دروازه شوتزنی کرد که ضربه او را بیرانوند به کرنر فرستاد.

دقیقه 45:اشتباه تبریزی توپ را در پشت محوطه جریمه به نوراللهی رساند ولی شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 48(گل): علی علیپور از تعلل مدافعان ذوب‌آهن استفاده کرد و با یک ضربه دقیق توپ را به زیبایی به تور دروازه مظاهری چسباند.

دقیقه 55:شوت احمد نوراللهی از بیرون محوطه جریمه با واکنش خوب مظاهری راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 70(گل): در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس توپ زیر پای فخرالدینی افتاد و او با ضربه‌ای محکم دروازه بیرانوند را باز کرد.

دقیقه 74:گادوین منشا در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب موقعیت شد ولی ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88(گل): ارسال کرنر روی دروازه پرسپولیس با سرزنی کی‌روش استنلی روی سر مدافعان پرسپولیس همراه بود و به زیبایی وارد دروازه سرخپوشان شد.

کد N1864443

وبگردی