آفتاب
یزدانی مطرح کرد:

تشکیل کارگروه های تخصصی حوزه خدمات شهری در راستای بهبود عملکرد

تشکیل کارگروه های تخصصی حوزه خدمات شهری در راستای بهبود عملکرد

در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه شهر تهران مسوولین کارگروه های تخصصی حوزه خدمات شهری در امور پسماند، زیباسازی و فضای سبز در راستای بهبود عملکرد تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق که با حضور مدیران این حوزه و معاونین خدمات شهری برگزار شد، بر ضرورت تشکیل و برگزاری جلسات مستمر کارگروه های تخصصی حوزه خدمات شهری در امور پسماند، زیباسازی و فضای سبز تاکید کرد و گفت: این کارگروه های تخصصی باید با جدیت و تمام توان و نیز بازدیدهای میدانی مستمر به احصاء مسائل و مشکلات موجود و رفع سریع آنها بپردازند.بنابراین با برنامه ریزی های اصولی ساز و کارهای لازم برای این مهم اندیشیده شود.

یزدانی در ادامه گفت: این کارگروه های تخصصی در راستای بهبود عملکرد و ارتقاء برنامه ها و فعالیت های این معاونت در این حوزه ها تشکیل شده است.

وی با اشاره به جلسه مشترک با مهندس حسن رباطی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت:در راستای تحقق ابلاغیه شهردار محترم تهران مبنی بر تفویض بخشی از اختیارات ستاد، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران به مناطق و نواحی مقرر گردید که پس از بررسی های دقیق کارشناسی؛ وظایف و ماموریت های شرکت شهربان و حریم بان و معبربان در تمامی امور به کارفرمایی مناطق و نظارت عالیه شرکت شهربان به مناطق ۲۲گانه واگذار شود.

به گفته یزدانی با برنامه ریزی های صورت گرفته در حال تنظیم اسناد راهبردی حوزه معاونت خدمات شهری هستیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران گفت: از تمامی ظرفیت های لازم در شهرداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه تر نمایشگاه بین المللی کتاب بهره خواهیم گرفت و در این راستا تمامی تدابیر لازم برای این منظور اندیشیده شده است.

وی در پایان تاکید کرد:همواره از پیشنهادات و نوآوری های جدید در تمامی موضوعات حوزه خدمات شهری در راستای ارتقاء خدمات به شهروندان استقبال می کنیم.                                                                                                                                                                                                                                                                          

کد N1861905

وبگردی