آفتاب

فرزین گروسیان، مثل همیشه، همانطور که انتظار می‌رفت

فرزین گروسیان، مثل همیشه، همانطور که انتظار می‌رفت

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در حالی در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر برابر الغرافه قرار گرفت که پیش از این حذفش از رقابت‌ها قطعی بود و دیدار پایانی این تیم به نوعی تشریفاتی محسوب می‌شد.

به همین دلیل ساغلام تصمیم گرفت به آلمیدا، گلر برزیلی خود استراحت دهد و فرزین گروسیان بعد از مدتها به میادین بازگشت.

گروسیان در نیم فصل نخست و پس از جدایی محمدرضا اخباری در حالی در چارچوب دروازه سرخپوشان قرار گرفت که عملکرد به شدت ضعیفی از خودش به نمایش گذاشت و یکی از دلایل ناکامی تیمش لقب گرفته بود.

اشتباهات سریالی عجیب و غریب این دروازه‌بان امتیازات زیادی از تراکتورسازی گرفت تا این باشگاه در پنجره زمستانی و به محض پایان محرومیتش از نقل و انتقالات در گام اول به فکر جذب دروازه‌بان بیافتد و آلمیدای برزیلی را به خدمت بگیرد.

بازگشت گروسیان در دیدار با الغرافه به میادین نشان داد وی همان دروازه‌بان همیشگی است و همان اشتباهات سابق در خروج‌ها و جایگری‌ها در طول بازی بارها از او دیده شد و فرصت خوبی برای مهاجمان فرصت طلب الغرافه بود تا با استفاده از نقطه ضعف گلر تراکتورسازی دروازه او را 3 بار باز کنند.

تماشای هر 3 گل الغرافه به وضوح اشتباهات گروسیان را نشان می‌دهد، خصوصا در گل نخست این تیم که از روی ضربه کاشته به ثمر رسید و اشتباه گروسیان در جایگیری مشهود بود.

به هر جهت گروسیان نتوانست از فرصت دوباره‌ای که در اختیارش قرار داده شد استفاده کند و با این وضع مشخص نیست شانس این را داشته باشد که بازهم برای تراکتورسازی به میدان برود.

کد N1861617

وبگردی