آفتاب
رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان:

آتش در مخازن روغن کارخانه لوله سمنان مهار شد

آتش در مخازن روغن کارخانه لوله سمنان مهار شد

سمنان - رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از مهار آتش‌سوزی در مخازن روغن کارخانه لوله این شهر خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت.

سعید اسماعیل پوردر گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه با تلاش های آتش‌نشان‌های مستقر در شهرک صنعتی آتش‌سوزی در مخازن روغن کارخانه لوله سمنان مهار شد، ابراز داشت: ۱۲ آتش‌نشان، چهار خودروی آتش‌نشانی و یک تانکر آب‌رسانی از شهرداری سمنان برای اطفای حریق به محل اعزام شدند.

وی بابیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، افزود: هنوز نمی‌توان برآورد مشخصی از میزان خسارت مالی واردشده به این کارخانه داشت اما خوشبختانه این آتش‌سوزی بلافاصله مهار و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه سرعت عمل در مهار آتش می‌تواند از ضررهای بعدی پیشگیری کند، ابراز داشت: فعال بودن ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی و اقدام به موقع آتش‌نشان‌ها توانست نقش مهمی را در مهار آتش ایفا کند.

اسماعیل پور اضافه کرد: علیرغم آنکه نیروهای آتش‌نشانی به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند از مردم و صاحبان مشاغل می‌خواهیم نسبت به نصب کپسول آتش‌نشانی و آموزش کارکنان خود برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی و نحوه مهار آن اقدام کنند.

کد N1861120

وبگردی