آفتاب

اویگون: منتظر تماشاگران تراکتورسازی هستیم/ ساغلام از بهترین مربیان ترکیه است

اویگون: منتظر تماشاگران تراکتورسازی هستیم/ ساغلام از بهترین مربیان ترکیه است

به گزارش ایلنا، ویلنت اویگون در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: با تمام قلبم به براداران ایرانی و آذری سلام عرض می‌کنم. هر دو تیم برای صعود شانس‌شان را از دست داده‌اند و ما هم به همین خاطر ناراحتیم، ولی بازی‌های که از خودمان به نمایش گذاشتیم، خوشایند بوده است. ان‌شاءالله فردا منتظر طرفداران تراکتورسازی هستیم، چون شور و اشتیاق آنها زبانزد است.

وی ادامه داد: در این دیدار محرومان و مصدومان زیادی داریم، اما باید تمامی استعدادها و توانمندی‌مان را نشان دهیم.

سرمربی الغرافه قطر در مورد اینکه ارزیابی‌اش از تیم تراکتورسازی در این فصل چیست، گفت: تراکتورسازی در این فصل مشکلات عمده‌ای داشته است. این تیم یکی از تیم‌های پرطرفدار ایران است وظیفه باشگاه تراکتورسازی همیشه این است که تیمی لایق این هواداران بسازد. تراکتورسازی یکی از مهم‌ترین و بهترین مربیان ترکیه‌ای را در اختیار دارد. منتظر این هستم که تراکتورسازی فصل آینده تیمی بسازد که در کورس قهرمانی باشد. شاید این تیم اکنون مشکلاتی داشته باشد، اما یکی از باشگاه‌های بزرگ ایران است. برای تیم ملی ایران هم در جام‌جهانی 2018 روسیه آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

اویگون در پاسخ به این پرسش که «آیا به نظر شما در بازی برگشت هم می‌توانید مانند دیدار رفت تراکتورسازی را شکست دهید؟»، خاطرنشان کرد: در دیدار فردا با یکسری از نواقص به زمین خواهیم رفت. بازیکنانی مانند وسلی اسنایدر را در اختیار نداریم و با تیمی ناقص به تبریز آمده‌ایم. بازیکنانی مانند روبرتو و اسنایدر بازیکنان پرآوازه‌ای هستند، اما آنها را فردا در اختیار نداریم. آرزوی ما این است که در مقابل تراکتورسازی یک بازی جوانمردانه و خوب داشته باشیم تا همه هواداران لذت ببرند. این یک بازی دوستانه است و من خیلی خوشحالم که در تبریز حضور دارم.

 

کد N1860375

وبگردی