آفتاب

اهداف تابستانی منچسترسیتی مشخص شد

اهداف تابستانی منچسترسیتی مشخص شد

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل لیورپول در یک چهارم نهایی و با وجود در دست داشتن سهمیه اروپایی برای فصل آینده با توجه به صدرنشینی در لیگ انگلیس تنها پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل لیگ جزیره، با پپ گواردیولا برای فصل بعدی برنامه ریزی می‌کند و سرمربی اسپانیایی شش بازیکن را زیر نظر دارد.

منچسترسیتی در خط حمله و دفاع نیاز به تعمیرات اساسی دارد و مرد کاتالان فرصت کافی برای شناسایی اهداف مورد نظرش صرف کرده است.

جورجینو از ناپولی، ویگل از دورتموند و ادر میلیتائو به گفته نشریه سان اهداف پپ برای تقویت خط دفاعی هستند. توماس لمار از موناکو و ریاض محرز از لسترسیتی دو بازیکنی هستند که منچسترسیتی از تابستان گذشته برای خرید آنها برنامه ریزی کرده است؛ حضور این دو بازیکن در خط حمله سیتیزن‌ها خطرناک خواهد بود. محرز در زمستان حتی شایعات حضورش در تست‌های پزشکی منچسترسیتی مطرح شده بود اما این اتفاق نهایی نشد.

علاوه بر گزینه‌های نامبرده شده، لئون بایی از لورکوزن هم در لیست سرمربی منچسترسیتی حضور دارد؛ بازیکنی که می‌تواند مکملی مناسبی برای سرخیو آگوئرو و گابریل خسوس باشد.

منبع: مارکا

کد N1859216

وبگردی