آفتاب

گروه مرگ برای نماینده ایران در تورنمنت جهانی ترکیه

گروه مرگ برای نماینده ایران در تورنمنت جهانی ترکیه

به گزارش ایلنا، تورنمنت جهانی استانبول ترکیه با حضور 26 تیم از 11 کشور مختلف از 1 اردیبهشت تا 3 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پسران طلایی ایران به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور دارد، این تیم در رده سنی زیر 12 سال در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

پسران طلایی ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های گالاتاسرای، سیواس اسپور، بارسلونا، کونیا اسپور، آتلتیک اسپور ترکیه و تیم گورنیکا قهرمان کشور لهستان هم‌گروه شده است. باتوجه به عملکرد حریفان پسران طلایی، گروه نماینده ایران گروه مرگ لقب گرفته است.

تیم پسران طلایی ایران منتخبی از بازیکنان سراسر کشور در رده سنی نونهالان ۱۲ سال است. این تیم در مسابقات ازمیر کاپ ترکیه، بانسکو کاپ بلغارستان، مسابقات تفلیس گرجستان و آنتالیا ترکیه شرکت کرده است که در تمامی تورنمنت‌های یادشده توانسته عناوین برتر مسابقات را کسب کند.

حضور تیم‌های پایه ایران در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی می‌تواند زمینه‌ساز حضور بازیکنان با استعداد فوتبال ایران در فوتبال اروپا باشد. مدیران استعدادیاب باشگاه‌های فوتبال جهان هم برای ارزیابی بازیکنان با استعداد در چنین تورنمنت‌هایی حضور پیدا می‌کنند.

کد N1858606

وبگردی