آفتاب

بازداشت سارقی با ۱۰۰ قطعه مال مسروقه

بازداشت سارقی با ۱۰۰ قطعه مال مسروقه

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران، از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در محدوده پردیسان، خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهم بیش از ۱۰۰ قطعه اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "حشمت الله کرمی"، در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای دستورات سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر اجرای طرح رعد و دستگیری مالخران اموال مسروقه، تحقیقات ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی متهمان آغاز که در نهایت به شناسایی یک مالخر سابقه دار اموال مسروقه در محدوده پردیسان منجر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این متهم یکی از مالخران و سارقان سابقه دار می باشد که چندین مرتبه به خاطر سرقت به زندان افتاده است.

وی افزود: در ادامه مخفیگاه متهم شناسایی شد و با حضور ماموران در محل این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی بیش از ۱۰۰ قطعه اموال مسروقه از جمله رینگ و لاستیک، ضبط و باند، اسکنر، کپسول گاز خودرو، جک، آمپیلی فایر، کابل برق و گوشی تلفن همراه، کشف و ضبط شد.

سرهنگ کرمی، در پایان اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

کد N1856353

وبگردی