آفتاب

در حادثه مینی‌بوس شرکت ملی حفاری ۲ نفر کشته شدند

در حادثه مینی‌بوس شرکت ملی حفاری ۲ نفر کشته شدند

به گزارش خبرنگار ایلنا، روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران تعداد کارگران جان‌باخته حادثه مینی‌بوس شرکت ملی حفاری ایران را ۲ نفر اعلام کرد و گفت: خبرهای منتشر شده درباره جان‌باختن نفر سوم در سانحه رانندگی در موقعیت میدان نفتی بی‌بی حکیمه صحت ندارد.

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت حفاری شمال، محمد یعقوبی و سیداحسان موسوی، کارگران جان‌باخته حادثه سقوط مینی‌بوس حامل کارگران هستند و حسن نوروزی از کارگران مصدوم این حادثه هم‌اکنون در بیمارستان برازجان تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

در یک سانحه رانندگی در موقعیت جغرافیایی میدان نفتی بی‌بی حکیمه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دو نفر فوت شدند و بقیه مصدومان نیز در بیمارستان‌های دیلم، بوشهر و برازجان تحت درمان هستند و سه مصدوم ترخیص شده‌اند.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران

در پی وقوع این حادثه مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی درگذشت دو نفر از کارگران جان‌باخته دستگاه حفاری ۲۲ فتح در اثر حادثه واژگونی خودرو را به خانواده‌های داغدار و کارکنان شرکت تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت «سپهر سپهری» مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

با اندوه فراوان جان باختن دو نفر از همکاران ساعی و پرتلاش زنده‌یاد محمد یعقوبی و سیداحسان موسوی را به مجموعه کارکنان شریف شرکت به ویژه خانواده معزز و داغدار این عزیزان تسلیت عرض می‌نمایم.

به محض اطلاع از وقوع حادثه واژگونی خودروی حامل کارکنان دستگاه حفاری۲۲ فتح با بسیج امکانات شرکت و هماهنگی با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و نیروهای امدادی شهرستان تیم‌های پزشکی و آمبولانس‌های موردنیاز به منطقه عملیاتی بی‌بی حکیمه اعزام و مدیر HSE و فوریت‌های پزشکی و کار‌شناسان بخش مددکاری را مامور رسیدگی دقیق حادثه و پیگیری وضعیت مصدومین نمودم که انشاالله تا سلامتی کامل همکاران این پیگیری‌ها ادامه خواهد یافت.

 ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت مجدد به خانواده‌های داغ دیده از درگاه ایزد منان برای جان‌باختگان این حادثه رحمت واسعه، برای مصدومان شفای عاجل و سلامتی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

کد N1856321

وبگردی